Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura (2023)
Inwestuj w nowe technologie z dwoma dodatkowymi graczami!
Kup teraz w sklepie
Co sprawia, że na planecie można mieszkać? Powietrze, którym oddychamy? Uprawy? Te rzeczy są ważne, ale same nie wystarczą, aby planeta stała się domem. A tego wszyscy tak naprawdę chcemy – nowego domu pośród gwiazd. Budynki, w których śpimy, drogi, które nas łączą, szpitale, które dbają o nasze zdrowie – to nie są luksusy, lecz konieczne dobra. Spróbujcie żyć przez kilka lat w mieście bez dróg albo kanalizacji, a zrozumiecie, jak ważna jest przemyślana infrastruktura.
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura to rozszerzenie zawierające dodatkowe plansze graczy, znaczniki i karty faz, dzięki którym możemy zaprosić do stołu nawet 6 osób. Wprowadza też nowy Wskaźnik Globalny – Infrastrukturę, a wraz z nim dodatkowy segment planszy i karty projektów, które pozwolą na jego podnoszenie. Akcja standardowa związana z nowym wskaźnikiem wymaga wydania zarówno jednostek ciepła, jak i roślinności, dzięki czemu uczestnicy będą musieli jeszcze więcej uwagi poświęcać na zrównoważony rozwój.
Czym jest Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares?
To dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa. W tej inspirowanej nauką, strategicznej karciance uczestnicy zarządzają międzyplanetarnymi korporacjami, by zmienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Dzięki temu, że poszczególne kroki i fazy gracze będą rozpatrywać jednocześnie, rozgrywka będzie płynna, szybka i satysfakcjonująca.
Ważne informacje
- autor:
- Sydney Engelstein, Jacob Fryxelius, Nick Little (I)
- ilustrator:
- Nio Mendoza
- wydawca:
- Rebel
zawartość pudełka:
- dodatkowy tor współczynników terraformacji
- tor infrastruktury
- 2 dwuwarstwowe plansze graczy
- 22 karty projektów
- karta korporacji
- 10 kart faz
- 20 wzmocnionych kart faz
- przekładka do kart
- przezroczysty znacznik
- 26 znaczników graczy
- 74 kostki zasobów
- 2 karty pomocy
- instrukcja
Mechanika i tematyka
karty | ekonomiczna | środowisko | zarządzanie ręką | przemysł i wytwarzanie | science fiction | jednoczesny wybór akcji | odkrywanie kosmosu | rywalizacja | zmienna kolejność faz | zróżnicowane moce graczy |