Nasze gry

Domek: Słoneczna 156
wydana

Domek: Słoneczna 156 (2017)

Duży dodatek wprowadzający nowe mechaniki i umożliwiający grę w większym gronie!

Deweloper Rebel wspiera kreatywność, dając Wam do dyspozycji wiele dodatkowych pomieszczeń i narzędzi. Dzięki temu będziecie mogli wykorzystać doświadczenie płynące z poprzednich prób urządzenia wymarzonego domu i jednocześnie podnieść nieco poziom wyzwania. A to wszystko po to, aby nasz... ekhem... Wasz Domek był jeszcze piękniejszy! Zaproś rodzinę i przyjaciół do nowego Domku. Wykorzystuj plany budowy, aby podnieść jego wartość. Zagraj w pojedynkę albo zaproś do gry piątego i szóstego gracza! Adres to Domek: Słoneczna 156! Zagrajmy w większym gronie! (Możliwość gry w wariancie 1, 5 i 6 graczy) Podstawowym atutem dodatku Domek: Słoneczna 156 jest obecność dodatkowych kart, żetonów i

Zamki Burgundii
wydana

Zamki Burgundii (2017)

Buduj, hoduj, handluj... i manipuluj kośćmi!

Dolina Loary w trakcie XV wieku. Gracze wcielając się w role wpływowych książąt starają się powiększać swoje wpływy i bogactwa. W trakcie 5 faz gry gracze zbierają decydujące o zwycięstwie punkty przez handel, hodowlę zwierząt, budowę miasta czy odkrycia naukowe. Dwie kości wyznaczają dostępne opcje akcji ale to gracze zawsze dokonują ostatecznych wyborów. Czy to przez handel lub hodowlę zwierząt, budowanie miasta czy odkrycia naukowe, wiele dróg prowadzi graczy do dobrobytu i sławy! Wiele sposobów na zdobywanie punktów zwycięstwa w tej grze o budowaniu wymaga przemyślanych ruchów runda po rundzie oraz planowania z wyprzedzeniem. Dzięki różnym posiadłościom gra pozostaje wyzwaniem

Wsiąść do Pociągu: USA 1910
wydana

Wsiąść do Pociągu: USA 1910 (2017)

Dodatek do gry Wsiąść do Pociągu: USA

Dodatek Wsiąść do Pociągu: USA 1910 zawiera 181 kart, tym razem w większym rozmiarze znanym z innych gier tej serii! Gracze będą mieć do dyspozycji 39 zupełnie nowych kart biletów oraz dodtkową kartę bonusową Globtrotera punktującą za największą liczbę zrealizowanych biletów. Dodatek pozwala też na rozegranie gry w jednym z trzech trybów: USA 1910 (zamień standardową kartę najdłuższej trasy na bonusową Globtrotera, oraz korzystaj wyłącznie z nowododanych biletów), Duże Miasta USA (użyj wszystkich biletów, które posiadają przynajmniej jedno duże miasto: Chicago, Dallas, Houston, Los Angeles, Miami, Nowy Jork, Seattle) oraz Megagra (wykorzystaj wszystkie bilety i karty bonusowe na w tym

Wsiąść do Pociągu: Niemcy
wydana

Wsiąść do Pociągu: Niemcy (2017)

Bezkonkurencyjna gra familijna z mapą Niemiec

Niemcy przełomu wieków... na stacji głównej w Monachium smuga dymu oznajmia przybycie składu z Norymbergi. Stukot kół wpierw narasta, a potem nagle cichnie, gdy masywna lokomotywa wtacza się na stację. Rozlega się pisk hamowania i pociąg niknie w kłębach pary. Bagażowi pospiesznie uwijają się wokół pasażerów opuszczających wagony. Tymczasem na sąsiednim peronie zawiadowca daje znak odjazdu i kolejny pociąg wyrusza do celu podróży. Jest nim Berlin, dumna stolica Cesarstwa Niemieckiego. Wsiąść do Pociągu: Niemcy to duchowy spadkobierca Ticket to Ride: Marklin, jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą

W Roku Smoka
wydana

W Roku Smoka (2017)

Staw czoła przeciwnościom losu i zapewnij dobrobyt prowincji!

Ten kto nie zważa na szczegóły, będzie ślepy na obraz całości. Konfucjusz, 551 - 479 p.n.e. Akcja W Roku Smoka toczy się w roku 1000 n.e. Gracze wcielają się w chińskich szlachciców pragnących zwiększyć dobrobyt i prestiż swoich prowincji. Do pomocy w tym przedsięwzięciu zatrudnią cały szereg dworzan o różnorakich specjalizacjach, od uczonych i mnichów, po wojowników i rzemieślników. Ci wierni poddani użyczą swych umiejętności i spróbują uchronić pana przed katastrofalnymi skutkami złego losu, który miesiąc po miesiącu będzie nawiedzać kraj. Nieważne czy to będzie susza, zaraza, czy inwazja Mongołów. Tylko przezorność i planowanie uratują szlachtę i ich poddanych od

T.I.M.E Stories: Światło wiary
wydana

T.I.M.E Stories: Światło wiary (2017)

Piąty dodatek do TIME Stories

1419 n.e. Czas rekonkwisty w Hiszpanii dobiega końca. Weź udział w misji dyplomatycznej, działając z ramienia papieża! Wyśmienicie zilustrowany scenariusz zawierający bardzo istotną zmianę w mechanice: gracze nie tylko stają przed wyzwaniem zmierzenia się z upływającym czasem, ale także przed dramatycznymi wyborami moralnymi, których przyjdzie im dokonać.

T.I.M.E Stories: Wyprawa Endurance
wydana

T.I.M.E Stories: Wyprawa Endurance (2017)

Czwarty dodatek do TIME Stories

1914 n.e. Podczas wyprawy, mającej na celu przemierzenie Antarktydy, statek ekspedycji ”Endurance” utknął w lodzie. Dowiedz się, co tak naprawdę wydarzyło się podczas transantarktycznej ekspedycji. Przygotujcie się na przerażającą podróż do smaganych lodowatym wiatrem, pustych przestrzeni zamrożonej Antarktydy. Temperatura poniżej -40 stopni Celsjusza będzie dla was ogromnym utrudnieniem, ale prawdziwym wyzwaniem jest potężna anomalia temporalna, która ma się tam wydarzyć.

Dixit 8: Harmonia
wydana

Dixit 8: Harmonia (2017)

Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyseja

Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Uwaga! Do każdego egzemplarza dodatku dodajemy limitowaną kartę promocyjną "Plażowy koktajl". Promocja trwa do wyczerpania zapasu. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje

Ghost Stories
wydana

Ghost Stories (2017)

Stańcie razem naprzeciw duchom!

Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa. Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła. Ghost Stories to gra kooperacyjna. Gracze jako

Piraci 7 Mórz
wydana

Piraci 7 Mórz (2017)

Siej postrach na akwenach siedmiu mórz!

Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów. 7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum. Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego

Wsiąść do Pociągu: Europa 1912
wydana

Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 (2017)

Dodatek do gry Wsiąść do Pociągu: Europa

Dodatek Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 używa aż 101 biletów - 46 biletów z podstawowej wersji gry oraz 55 zupełnie nowych. Dzięki temu możemy zagrać w jednym z trzech trybów: Rozszerzona Europa (19 nowych zwykłych tras, które należy dodać do podstawowego zestawu), Mega Europa (wszystkie nowe i stare bilety) oraz Metropolie Europy (nie używające długich tras, a specjalnych biletów Metropolii). Dodatek wprowadza także magazyny i zajezdnie - nowe zasady i elementy, które można wykorzystać na dowolnej mapie z serii Wsiąść do Pociągu. Każdy gracz otrzymuje planszę magazynu, która podczas gry będzie gromadzić losowe karty wagonów (zakryte). Ustawia także na planszy

Wsiąść do Pociągu: Indie i Szwajcaria
wydana

Wsiąść do Pociągu: Indie i Szwajcaria (2017)

Dwie dodatkowe mapy do gier z serii Wsiąść do Pociągu!

Wsiąść do Pociągu: Indie i Szwajcaria to zestaw dwóch map, które odmienią i uatrakcyjnią wasze rozgrywki w grę Wsiąść do Pociągu. Dodatek Indie pozwala na rozgrywkę w 1911 roku w kolonialnych Indiach. Mapa Indii jest przeznaczona dla 2 do 4 graczy. Tylko w rozgrywce 4 osobowej gracze mogą używać obu torowisk w podwójnych trasach. W rozgrywce 2 i 3 osobowej, po tym jak jeden tor na podwójnej trasie zostanie zajęty, drugi przestaje być dostępny. Zabawna, dodatkowa mapa Szwajcarii została zaprojektowana specjalnie dla 2 lub 3 graczy. W rozgrywce 3 osobowej, gracze mogą używać obu torów podwójnych tras. W 2 osobowej

Wsiąść do Pociągu: Holandia
wydana

Wsiąść do Pociągu: Holandia (2017)

Dodatek z mapą Holandii do najlepszej serii gier o pociągach

Witaj w kolejnej części słynnej gry kolejowej! Tym razem akcja toczy się poniżej poziomu morza, w kraju z niezliczonymi kanałami i rzekami i jeszcze większą liczbą mostów. Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych. Gdy gracz zajmuje pierwszą z nitek podwójnego połączenia, płaci odpowiedni koszt przejazdu do banku. Gdy jednak zajęta zostanie druga nitka tego połączenia, opłata za przejazd trafia do gracza, który zajął pierwszą nitkę. Mapa

Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania
wydana

Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania (2017)

Dwie nowe mapy do najlepszej serii gier o pociągach

Weź udział w kolejnej wspaniałej przygodzie kolejowej! Tym razem wyruszysz do Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii w XIX wieku. Spróbuj okiełznać potęgę pary, by budować coraz dłuższe trasy, rozwijaj technologie łącząc żelaznymi szlakami odległe miasta Szkocji i Irlandii zanim zrobią to Twoi przeciwnicy. Dodatek Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życiu, a jego historia do dziś rozpala umysły i wyobraźnię wielu osób. Co więcej! Nowe zasady, które wprowadza ten dodatek, pozwolą Ci inwestować w udziały kompanii przewozowych, które mogą stać się potencjalnymi liderami na

Wsiąść do Pociągu: Afryka
wydana

Wsiąść do Pociągu: Afryka (2017)

Dodatek z mapą Afryki do najlepszej serii gier o pociągach

Dzięki mapie z dodatku Wsiąść do Pociągu: Afryka przenosimy się do serca Czarnego Lądu w czasach, gdy przemierzali ją odkrywcy, misjonarze i poszukiwacze przygód. W tym dodatku znajdziecie 45 nowych kart terenów, podzielonych na trzy kategorie. Każda kategoria jest powiązana z innymi kolorami tras: pustynia/sawanna dla tras żółtych, pomarańczowych i czerwonych; dżungla/las dla tras zielonych, niebieskich i fioletowych oraz góry/klify dla tras czarnych, białych i szarych. Gracze mogą dobierać karty terenów tak jak karty wagonów i używać ich, aby pod pewnymi warunkami, podwoić wartość tras, które zajmują. Wsiąść do Pociągu: Afryka może być rozgrywana w połączeniu z elementami z dowolnej

Fauna (druga edycja)
wydana

Fauna (druga edycja) (2017)

A co Ty wiesz o zwierzętach?

Fauna to wyjątkowa gra rodzinna - zadaniem graczy jest zgadywanie jaką wagę / długość mają różne egzotyczne zwierzęta oraz jakie obszary zamieszkują. W pudełku znajdują się duże karty z ilustracjami 360 ssaków, ptaków, gadów i płazów, duża kolorowa plansza z mapą świata i znaczniki graczy. Grze towarzyszy dużo śmiechu i zgadywania typu, kto wie, gdzie żyje to ptaszysko. Jedni stawiają na Amerykę a inni na Afrykę a ja myślałem, że w Australii. W związku z Fauną mam jedno generalne wrażenie – dobra zabawa. Robert ‘Draco’ Buciakrecenzja w serwisie GamesFanatic.pl W grze występują dwa rodzaje zwierząt - łatwiejsze i trudniejsze. Jednak

Strażniczki
wydana

Strażniczki (2017)

Steruj ludzkimi cnotami i słabościami

Od zarania dziejów dwie przeciwstawne siły stanowiły trzon wszechświata i współistniały w wiecznej równowadze. Nasza Bogini w swojej nieskończonej mądrości zesłała grupę Opiekunek, które chronią świat. Dysponują one mocą, która pozwala im nagiąć ludzkie losy według swojej woli, i za jej pomocą nieustannie walczą między sobą, by stworzyć idealną symetrię między cnotami oraz słabościami ludzkości. Stań przed wyborem: zapewnisz balans, czy całkowicie go zniszczysz, by osiągnąć własne cele? Strażniczki to gra z mechaniką blefu i doboru kart oraz dodatkowymi, zaskakującymi rozwiązaniami. Każdy z graczy kieruje Opiekunką, której celem jest nakierować losy ludzi zgodnie ze swoją wolą tak, aby stworzyć najlepszą

Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy
wydana

Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy (2017)

Bezkonkurencyjna gra familijna z mapą Skandynawii

Wybierz się w bajeczną podróż przez Danię, Finlandię, Norwegię i Szwecję. Zwiedzicie wspaniałe miasta północy - Kopenhagę, Oslo, Helsinki i Sztokholm. Linią Rauma dotrzecie nad piękne norweskie fiordy i w okolice zachwycających gór. Zachłyśniecie się słonym powietrzem w zatłoczonych szwedzkich portach nad Bałtykiem. Przejedziecie się przez duńską wieś, gdzie niegdyś żyli wikingowie. Zaś fińska kolej powiezie Was aż za koło podbiegunowe do krainy dnia polarnego. We Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy gracze zbierają karty różnych rodzajów pociągów, które pozwalają im obejmować kontrolę nad szlakami kolejowymi, przejeżdżać tunelami i wjeżdżać na promy, aby podróżować pomiędzy miastami Skandynawii. Jak każda gra z

Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #1 (1 karta)
wydana

Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #1 (1 karta) (2017)

Pingwiny marsjańskie

Produkt zawiera dodatkową kartę do polskiej edycji Terraformacji Marsa: Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.

Terraformacja Marsa: Hellas i Elysium
wydana

Terraformacja Marsa: Hellas i Elysium (2017)

Odkryj nowe tereny do terraformacji!

Dodatek zawiera dwustronną planszę przedstawiającą 2 regiony na Marsie. Mapa Elysium przeniesie graczy prawie na drugą stronę równika Marsa. Otworzy się przed nim północ regionu ze swoimi rozległymi nizinami, na których można stworzyć oceany, i południe obfitujące w różne minerały. Jeśli komuś uda się umieścić obszar na Olympus Mons, najwyższym szczycie w całym Układzie Słonecznym, otrzyma 3 darmowe karty. Z regionem Hellas graniczy biegun południowy Marsa i ogromny krater rozciągający się na 7 heksów, który aż prosi się o stworzenie tam wielkiego oceanu. Umieszczanie obszarów wokół bieguna zapewni nowe premie w postaci ciepła i wody. Każda z tych map zawiera

Story Cubes: Odkrycia
wydana

Story Cubes: Odkrycia (2017)

3 kości, 18 krajobrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Odkrycia to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy które kojarzą się z przygodami rodem z najlepszych filmów przygodowych ostatnich lat, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Odkrycia z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie

Story Cubes: Potwory
wydana

Story Cubes: Potwory (2017)

3 kości, 18 fantastycznych potworów!

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Potwory to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy które kojarzą się z przeróżnymi potworami, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Poszlaki z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli

Story Cubes: Tajemnice
wydana

Story Cubes: Tajemnice (2017)

3 kości, 18 tajemniczych obrazów

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Tajemnice to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy które kojarzą się z nieodkrytymi przez ludzkość tajemnicami, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czym to polega? Połącz Story Cubes: Tajemnice z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu"

Kowale Losu
wydana

Kowale Losu (2017)

Ulepszaj swoje kości zmieniając ich ścianki!

Zostań bohaterem, walcz z legendarnymi potworami, zdobywaj mityczne artefakty gromadząc punkty chwały za swe czyny. Pozwolą one na dokonywanie zmian ścianek na Twoich kościach, wymieniając gorsze na lepsze, zdobywając nowe umiejętności. Każdy gracz na początku gry otrzymuje takie same zestawy dwóch różnych kości. Jedna z nich bazuje na złocie i odłamkach słońca, a druga na złocie, odłamkach księżyca i punktach chwały. Oznacza to, że wszystkie zasoby gry znajdują się już od samego początku w rękach graczy. W trakcie rozgrywki będziemy je jednak przebudowywać i dostosowywać do naszej strategii. Już od pierwszych rund będziemy czuli, że nasz zestaw wymaga pewnych ulepszeń...

Wybuchowa Mieszanka: Piąta Ingrediencja
wydana

Wybuchowa Mieszanka: Piąta Ingrediencja (2017)

Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa!

Drodzy uczniowie! Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z

Ocaleni
wydana

Ocaleni (2017)

Zbuduj własny schron atomowy i walcz o przetrwanie!

Jest rok 2079. Znany nam świat spustoszyła wyniszczająca wojna o ostatnie zasoby wody. Szacowana liczebność globalnej populacji to 30 tysięcy osób, ale liczba ta ciągle maleje. W tych ciężkich realiach cztery ocalałe grupy znalazły schronienie pod ziemią i walczą o przetrwanie. Ich jedyną nadzieją jest Konwój – wędrowna organizacja poszukująca niedobitków godnych tego, by dołączyć do społeczności podmorskich miast – ostoi, które mogą zagwarantować długoterminowe przetrwanie. Tylko jedna z nich zdobędzie możliwość dołączenia do Konwoju – ta, która będzie w stanie zapewnić organizacji najwięcej cennych zasobów w postaci sprzętu i ludzi z umiejętnością przetrwania. W Ocalonych wcielacie się w przywódców

Miasto Szpiegów: Estoril 1942 - Podwójny agent
wydana

Miasto Szpiegów: Estoril 1942 - Podwójny agent (2017)

Do miasta dotarli nowi agenci!

W mieście Estoril pojawili się nowi agenci. Ich przybycie sprawia, że utworzenie efektywnej siatki szpiegowskiej staje się jeszcze trudniejsze. Dlaczego? Ponieważ nowi agenci mają zdolność werbowania obcych agentów. Są też nowe miejsca akcji: Hotel Avenida Palace i lizboński Port Alcantara. Estoril: Miasto Szpiegów - Podwójny agent to dodatek wprowadzający do gry: 2 nowe plansze miejsca z unikalnymi zasadami, nowa zdolność: Podwójny agent, możliwość gry w 5 graczy, 7 nowych kart postaci (2 nowej narodowości), 2 nowe karty misji.

IceCool
wydana
nakład wyczerpany

IceCool (2017)

Widowiskowy wyścig pingwinów po zamarzniętej szkole!

Zbliża się przerwa obiadowa. Młode pingwiny nie mogą się już doczekać, kiedy wypełnią brzuchy smakowitymi rybami. Jednak kilka urwisów postanawia szybciej wymknąć się z lekcji i skraść dla siebie najlepsze kąski. Niestety zapomnieli, że po korytarzu kręci się woźny, który na pewno spróbuje pokrzyżować ich plany! W przezabawnej "pstrykance" IceCool będziecie ścigać się po korytarzach i klasach zaśnieżonej szkoły, starając się zebrać po drodze jak najwięcej smakowitych ryb dla Waszych pingwinków. Uważajcie na woźnego, który zrobi wszystko, żeby Was zatrzymać! Na czym to polega? W każej rundzie jeden z graczy zostaje woźnym, starającym się złapać figurki pozostałych, biegających pingwinów. Reszta

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Takie Życie 4 - Niezwykłe przypadki
wydana

Takie Życie 4 - Niezwykłe przypadki (2017)

Trudno uwierzyć, że te historie wydarzyły się naprawdę!

Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie!" Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawnia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo historie, mimo, że wydarzyły się naprawdę to są czasami naprawdę niewiarygodne! Dlatego każda z nich ma kilka kluczowych pytań zaznaczonych na karcie, które, jeśli zostaną zadane przez odgadujących,

Pokój 25: Escape Room
wydana

Pokój 25: Escape Room (2017)

Drugie rozszerzenie do gry Pokój 25

Po dwóch emocjonujących i pełnych przemocy sezonach, widzowie zapragnęli bardziej intelektualnej rozrywki. Producenci słynnego programu wymyślili więc nowe pomieszczenia i dwa nowe tryby gry kooperacyjnej: Escape Room oraz Łamigłówka. Rozszerzenie Pokój 25: Escape Room składa się z kilku dodatków, które gracze mogą dowolnie ze sobą łączyć. Znajdziecie tu zasady transformacji budowli, które można wykorzystać we wszystkich trybach rozgrywki, nowe pomieszczenia i 2 nowe tryby kooperacyjne: W trybie Escape Room gracze pozyskują karty enigmy w 8 efemerycznych pokojach i używają ich jako wskazówek do aktywowania 4 zakodowanych pokojów. Aby uciec, należy po kolei złamać wszystkie kody, podając odpowiednią sekwencję liter albo

Tropico
wydana

Tropico (2017)

Czy zauważysz i zapamiętasz wszystkie zwierzaki napotkane w upalnej dżungli?

Niezapomniana przygoda!... Zaraz, zaraz... czy dobrze pamiętam? Eksploruj tropikalną dżunglę i obserwuj dzikie zwierzęta, aby się w niej nie zgubić. Po 5 pokazanych kartach odpowiedz na pytanie: ile było żab? Albo papug? Jakie było czwarte zwierzę? Im głębiej zapuszczacie się w nieznane rejony, tym więcej kart zwierząt pojawia się na stosie, a tym samym coraz trudniej jest udzielić poprawnej odpowiedzi. Tropico to przesympatyczna gra pamięciowa, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

Tajniacy: Bez cenzury
wydana
nakład wyczerpany

Tajniacy: Bez cenzury (2017)

Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli,

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Wsiąść do Pociągu: Pierwsza podróż
wydana

Wsiąść do Pociągu: Pierwsza podróż (2017)

Bezkonkurencyjna gra familijna w wydaniu dla najmłodszych!

Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. Pomimo, że zasady zostały uproszczone, a cele w postaci kart biletów są łatwiejsze do wykonania, to gra pozostaje wierna mechanice serii gier Wsiąść do Pociągu - gracze ścigają się w zajmowaniu tras na planszy. Zapadające w pamięć obrazki odzwierciedlone na kartach biletów

Cortex
wydana
nakład wyczerpany

Cortex (2017)

Mądra gra, dzięki której gimnastykujesz umysł!

Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Cortex dla Dzieci
wydana
nakład wyczerpany

Cortex dla Dzieci (2017)

Zobacz i poczuj co to za karta!

Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Bąbelsy
wydana

Bąbelsy (2017)

Zbierz je wszystkie!

Bąbelsy to małe, okrągłe i kolorowe stworzenia o niespotykanych zdolnościach. Unoszą się w otaczającej planetę próżni kosmicznej i przemieszczają dzięki sile grawitacji. Gdy jednak wylądują na którejś z planet, często oddzielają się od stada swoich pobratymców, by na niej zamieszkać z kilkoma przyjaciółmi. Twoim zadaniem jest ustawienie Bąbelsów w odpowiedniej konfiguracji kolorystycznej i upewnienie się, że większość z nich wyląduje na powierzchni Twojej planety. Ale o co w tym chodzi? Plansza składa się dwóch wysp (po jednej na każdego gracza), a pomiędzy nimi fruwa chmurka pełna lewitujących Bąbelsów (dokładnie 10). W swojej turze gracz musi: zamienić miejscami dwa Bąbelsy w

Unlock! Wielka Ucieczka
wydana

Unlock! Wielka Ucieczka (2017)

3 fascynujące przygody w jednym pudełku

Unlock! to kooperacyjna gra karciana, inspirowana zabawami typu Escape Room. Używając prostej mechaniki, możecie przeszukiwać pomieszczenia, łączyć ze sobą przedmioty i rozwiązywać zagadki. Unlock! Wielka Ucieczka zawiera trzy osobne przygody, gotowe do rozegrania: W scenariuszu Formuła wchodzicie do podziemnego laboratorium, aby odzyskać tajemnicze serum. Czy uda Wam się rozwiązać wszystkie zagadki i wydostać w ciągu godziny? Mysz i Kiełbasa to hołd złożony klasycznym komputerowym grom przygodowym, takim jak Maniac Mansion: Day of the Tentacle. Spróbujcie pokrzyżować plany niegodziwego profesora! Na Wyspie doktora Groose'a złożycie wizytę ekscentrycznemu milionerowi, która przebiegnie zupełnie nie tak, jak się tego spodziewaliście... W pudełku znajduje się

Ogródek
wydana

Ogródek (2017)

Flancuj, kopaj, hakaj (i uważaj na koty!)

Oto ogród pełen kwiatów, w którym dziko rosnące rośliny zapełniają ścieżki, porastają murki i żywopłoty. Jako ambitni ogrodnicy macie za zadanie wypełnić kwiatami i ozdobami każdy zakątek Waszej części ogródka. Musicie być kreatywni, bo miejsca nie jest dużo. Aby zaprojektować rabatki, które zakwitną kolorowym i różnorodnym kwieciem, będziecie mieli do dyspozycji wiele rodzajów roślin, a także klosze i doniczki. I nie zapomnijcie o misce wody dla szwendających się tu i ówdzie kotów! W grze Ogródek wcielacie się w rolę ogrodników. Każdy z Was ma swoje grządki, które należy odpowiednio rozplanować i obsadzić kwiatkami. Nie będzie to proste zadanie, bo musimy

Seria Gipf 4: DVONN
wydana

Seria Gipf 4: DVONN (2017)

Doskonała gra logiczna, czwarta z serii

Buduj stosy z pionów, przejmuj kontrolę nad pionami przeciwnika i przede wszystkim utrzymuj połączenie z czerwonymi pionami DVONN. Dlaczego? Ponieważ jeśli Ci się nie uda, kilka z Twoich pionów może nagle zniknąć z planszy. Pilnuj więc przeciwnika, ale nie zapomnij też o skrupulatnym planowaniu swoich poczynań, abyś nie musiał wykonać ruchu, którego pożałujesz. Bo wtedy sprawy mogą przyjąć naprawdę niekorzystny obrót…

Yamatai
wydana
nakład wyczerpany

Yamatai (2017)

Zgromadź sojuszników, stawiaj żagle i ruszaj po uznanie królowej Himiko!

Królowa Himiko przydzieliła prestiżowe zadanie każdemu z budowniczych w królestwie: wzniesienie stolicy Yamataï, która stanie się klejnotem imperium. Twoje zadanie: przyćmić swoim dziełem pracę innych budowniczych, wznosząc najpiękniejsze miasto, używając do tego surowców dostarczanych przez floty z całego królestwa. Przygotuj swoją strategię, zatrudnij specjalistów i zrób wszystko, aby zostać najlepszym z budowniczych, za swą pracę otrzymując nagrodę od samej królowej Himiko. Tylko jedno imię może zapisać się w annałach historii wyspy jako imię największego spośród budowniczych Yamataï! W grze Yamataï od 2 do 4 graczy walczy o tytuł najlepszego budowniczego w królestwie. W tytułowej krainie gracze będą wznosić pałace, egzotyczne

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Master of Orion
wydana

Master of Orion (2017)

Nie jesteśmy sami!

Ludzkość, niesiona wiecznie niezaspokojoną żądzą odkryć, przekroczyła w swoich podróżach granice układu Sol. Przemierzając rozległe obszary Drogi Mlecznej, ludzie natrafili na inne cywilizacje myślących istot i byli świadkami galaktycznych konfliktów. Z czasem sami dołączyli do wyścigu o dominację. Przejęcie władzy w galaktyce nie jest łatwym zadaniem. Podejmując się go, należy wybrać jedną z dostępnych ścieżek rozwoju. Nauka i przewaga technologiczna oraz wszelkie aspekty wiedzy to domena Psilonów. Mrrshanie, Bulrathi i Alkari wolą rozwiązywać problemy, wchodząc na wojenną ścieżkę. Darlokowie i Meklarzy przeszukują najdalsze zakątki galaktyki, natomiast Ludzie osiągają swoje cele, polegając na dyplomacji. Ty zaś, jako przywódca jednej z tych

Story Cubes: Fantazje
wydana

Story Cubes: Fantazje (2017)

9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści

Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Fantazje są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Baśnie, Mity i Średniowiecze. Posiadają 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z popularnymi baśniami, grecką i rzymską mitologią oraz średniowieczem i etosem rycerskim. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć

Seria Gipf 3: ZERTZ
wydana

Seria Gipf 3: ZERTZ (2017)

Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii

Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! Na czym to polega? W ZERTZ gracze starają się przejąć: po 3 kamienie każdego koloru ALBO 4 białe kamienie, ALBO 5 szarych kamieni, ALBO 6 czarnych kamieni. By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość

Seria Gipf 5: PUNCT
wydana

Seria Gipf 5: PUNCT (2017)

Natchniona gra logiczna, piąta z serii

Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia. Na czym to polega? Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ciągu sąsiadujących ze sobą pól w swoim kolorze. Każdy z graczy dysponuje zestawem 18 pionów: 6 prostych, 6 zgiętych i 6 trójkątnych. Na każdym pionie znajdują się 3 kropki, z których jedna jest inaczej zabarwiona.

Seria Gipf 7: LYNGK
wydana

Seria Gipf 7: LYNGK (2017)

Finalne stadium projektu Gipf!

Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem. Zasady LYNGK powstały z połączenia elementów mechaniki wszystkich wcześniejszych części. W grze LYNGK występują piony w 6 kolorach, przy czym każdy stanowi odwołanie do jednej z gier projektu. Pięć kolorów to kolory aktywne, podczas gdy szósty - granitowy - zastępuje dowolny inny kolor. Na początku gry piony wszystkich 5 kolorów są neutralne i należą do obu graczy. W trakcie rozgrywki każdy gracz może przejąć kontrolę

Cyklady: Monumenty
wydana
nakład wyczerpany

Cyklady: Monumenty (2017)

Dodatek znakomicie odmieniający rozgrywkę!

W hełmie złocistym Aresie, siedzący na wozie, przemożny,hardy, zbrojny spiżem i tarczą, miast opiekunie! - Homer, Hymn do Aresa Dodatek Cyklady: Monumenty wprowadza do gry dziesięć antycznych monumentów, a każdy z nich oferuje graczom nowe, niesamowite możliwości: Cytadela Aresa stojąca na jednej z Twoich wysp uniemożliwia inwazję z lądu, powietrza i morza, tak długo jak przynajmniej 1 jednostka stoi na polu z Cytadelą, Uniwersytet Ateny umożliwia szkolenie tylu filozofów podczas jednej tury, na ilu Cię stać - a to wydatnie przyspiesza budowę Metropolii, Wielka Latarnia Posejdona ratuje statki, które zostały zniszczone w walce i zwraca je do bezpiecznej przystani, aby

nakład wyczerpany data dodruku nieustalona

Żyrafometr
wydana

Żyrafometr (2017)

Szybka gra w porównywanie faktów

Czy próbowaliście kiedyś porównać prędkość, z jaką opada kropla deszczu, z wagą największej na świecie dyni albo z liczbą pokojów w Pałacu Buckingham? Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę. Na czym to polega? Na początku rundy gracze z talii 300 kart losują sześć i układają je na torze z liczbami. Przy użyciu żetonów na planszy głosowania, muszą odgadnąć, który z faktów na odwrocie ma

Zgubione Znalezione
wydana

Zgubione Znalezione (2017)

Przekonajcie się, kto ma najlepszą pamięć do szczegółów!

Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziomów trudności, oznaczonych kolorami. Im trudniejsza karta, tym więcej przedmiotów posiada oraz zapewnia więcej punktów na koniec gry. Na czym to polega? Przed grą należy potasować wszystkie karty i ułożyć je w stos awersami do góry. Stos kładziemy na

Wyścig Tytanów
wydana

Wyścig Tytanów (2017)

Dosiądź tytanicznego wierzchowca!

Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów! Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld! Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z graczy wciela się w innego, niezwykłego jeźdźca dosiadającego tytanicznego wierzchowca Celem gry jest dotarcie do mety przed innymi, w czym pomocne okażą się zdolności oraz karty specjalne. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone, dlatego też tytani biorący udział w wyścigu będą mogli

Sushi Go!
wydana

Sushi Go! (2017)

A po sushi czas na deser!

Z grupą znajomych wybieracie się do baru Sushi. Wysoka jakość jedzenia współgra z doskonałym smakiem i masą składników. Ale nie to jest najważniejsze. Aby się dobrze najeść, będziecie musieli wziąć sprawy w swoje ręce. Celem gry Sushi Go! jest stworzenie najlepszej kombinacji z dostępnych składników. Zdobywaj punkty za zbieranie zestawów odpowiednich kart - Sashimi, wasabi, nigri, tempura i wiele innych tylko czekają na wykorzystanie. Nie zapomnijcie, by zakończyć posiłek przepysznym puddingiem! Sushi Go! wykorzystuje znaną mechanikę dobierania kart z 7 Cudów Świata dodatkowo upraszczając i skracając ją. Dzięki sprawdzonemu sposobowi wybierania kart, gra jest dynamiczna i nie ma mowy o