Powróćcie do legendarnego świata Śródziemia, gdzie Merry i Pippin zostają uprowadzeni przez orków, a Frodo i Sam zmierzają z Jedynym Pierścieniem w stronę Góry Przeznaczenia. Udajcie się z nimi do Mordoru albo dołączcie do kompanii Aragorna w Rohanie i Lesie Fangorn, gdzie współpracując i zagrywając karty, osiągniecie cele postaci.

Władca Pierścieni: Dwie Wieże - Wciągająca gra karciana to kontynuacja popularnej gry opartej na zbieraniu lew, w której wspólnie wyznaczamy tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji. W 18 rozdziałach przedstawia ona drugą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena i pozwala na odkrywanie nowych strategii dzięki potężnym kartom Białej i Czarnej Wieży.

UWAGA! Kupując grę Władca Pierścieni: Dwie Wieże - Wciągająca gra karciana w naszym sklepie otrzymasz wyjątkowy dodatek Konie i Haradrimowie! Zawiera 14 kart, które składają się na rozdział 25.5 i stanowi nowe wyzwanie dla Twojej drużyny. Liczba zestawów promocyjnych jest ograniczona, oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów!

Na czym to polega?

  1. Gracze mają na ręce karty, które reprezentują świat Śródziemia i wpływ, jaki wywiera na niego Jedyny Pierścień. Umiejętnie je rozgrywając, współpracują, aby osiągnąć cele wszystkich postaci i wygrać. 
  2. Każde rozdanie talii nazywane jest rundą. Składa się na nią seria rozegranych lew. Lewa składa się z zagranych przez poszczególnych graczy pojedynczych kart.
  3. Gracz rozpoczynający lewę zagrywa dowolną kartę z ręki na środek stołu. Kolor tej pierwszej karty jest kolorem wyjściowym lewy (pagórki, góry, lasy albo cienie).
  4. Następnie pozostali gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara wykładają na stół karty zgodne z kolorem wyjściowym, o ile to możliwe. Jeśli gracz nie może zagrać karty do koloru, może zagrać dowolną kartę z ręki.
  5. Gdy wszyscy wybiorą po 1 karcie, należy sprawdzić, kto zagrał kartę koloru wyjściowego o najwyższej wartości. Ten gracz bierze wszystkie karty z lewy i układa je zakryte na stosie przed sobą, a następnie rozpoczyna kolejną lewę.
  6. Runda dobiega końca, gdy wszyscy zużyją wszystkie karty z ręki. Jeśli wszyscy gracze osiągną cele swoich postaci w tej rundzie, wygrywają, kończą rozdział i mogą przejść do kolejnego. Jeśli choć jedna osoba nie osiągnie celu, wszyscy przegrywają i mogą rozegrać rundę jeszcze raz.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To nie lada gratka dla wszystkich fanów świata stworzonego przez J.R.R. Tolkiena! Uczestnicy będą mieli okazję odwiedzić charakterystyczne miejsca, spotkać ulubione postacie i wrócić do wydarzeń z „Dwóch Wież”.
  • Mechanika zbierania lew wykorzystywana jest w wielu klasycznych grach karcianych (takich jak kierki, piki, juker, brydż, Doppelkopf czy tarot). Dzięki temu będzie łatwa do przyswojenia dla nowych osób, które chcielibyśmy wprowadzić do zabawy.
  • Prosty mechanizm w połączeniu z angażującą fabułą i znanym światem tworzy wciągającą karciankę, która pochłonie uczestników i pozwoli na rozegranie wielu ciekawych partii.
  • Choć gra stanowi fabularną kontynuację Władcy Pierścieni: Drużyny Pierścienia. Wciągającej gry karcianej, jest samodzielnym tytułem, w który możemy grać bez poprzedniej części.