Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.

Na czym to polega?

W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.

Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej odjechane tematy.

Co znajdziemy w środku?

Talia zielona, sugerowany wiek graczy: 12+

55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykają tematów moralności, uczciwości, a także całkowicie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowie…

Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy:

  • Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera? 
  • Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz „Krąg życia” z „Króla Lwa”?

Talia pomarańczowa, sugerowany wiek graczy: 16+

55 kart dylematów podejmujących wiele różnorodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych z pewnością pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej – dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i… podejściu do nowoczesnych technologii.

Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swojej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność. Czy:

  • Podglądasz sny swojej drugiej połówki? 
  • Nie podglądasz ich?

Talia czerwona, sugerowany wiek graczy: 18+

55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostaną w waszej pamięci na długo...

Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo. Czy:

  • Wychodzisz i ********* kozę na ************, ale dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, że ** ********?
  • Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...

UWAGA! Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych! Rozgrywka grozi utratą znajomych!