Paryż roku 1819, miasto spowite przez mrok. W społeczności naukowej pojawił się tajemniczy sponsor gigantycznej postury, który twierdzi, że zna sekret Frankensteina. Jest gotów sfinansować konkurs dla naukowców, ale nagroda, którą oferuje, jest znacznie ważniejsza niż pieniądze: to poznanie tajemnicy śmierci!

Pełni emocji zapraszamy do świata Abominacji - gry inspirowanej nieśmiertelną prozą Mary Shelley. 20 lat po wydarzeniach opisanych we „Frankensteinie” monstrum powraca do miasta, zachęcając naukowców do kontynuowania dzieła swojego stwórcy. Jako gracze wcielicie się w badaczy, którzy z różnych przyczyn zdecydowali się wziąć udział w konkursie. Waszym zadaniem jest zgromadzenie odpowiednich środków, a następnie wykorzystanie ich do stworzenia żywego, humanoidalnego monstrum.


Wspólna praca

Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina to gra typu worker placement. W trakcie zabawy będziecie musieli umiejętnie zarządzać zasobami i wysyłać swoich pomocników w strategiczne miejsca. Poszukując materiałów do budowy monstrum, odwiedzicie paryskie cmentarze, szpitale i kostnice. W Akademii Nauk będziecie prowadzić zakrojone na szeroką skalę badania, a następnie spędzicie długie godziny w Waszych laboratoriach. Z konieczności najmiecie do pracy cieszących się wątpliwą reputacją współpracowników. Wszystko po to, by w makabrycznej parodii prometejskiego czynu stworzyć nową formę bytu i tchnąć w nią iskrę życia.


Coś z niczego

By zrealizować zadanie powierzone Wam przez monstrum, będziecie musieli dokonać niemożliwego - zebrać to, co martwe i przywrócić do życia. Czeka Was praca pod presją czasu, by nie stracić rozkładających się części ciał, które Wy i Wasi współpracownicy będziecie zdobywali z narażeniem życia i reputacji. Nawet świeże, zwierzęce mięso pozyskane w rzeźni, gnije nadspodziewanie szybko. A co powiedzieć o wykopanych na cmentarzu zwłokach?

Róbcie postępy, a potwór nagrodzi Was podczas jednej ze swoich niespodziewanych wizyt w laboratorium. Pracujcie nieefektywnie, a pożałujecie bardziej, niż jesteście w stanie sobie wyobrazić!

Przysięga

Podczas gry najtęższe umysły głowią się nad rozwiązaniem zagadki doktora Frankensteina, po Paryżu krąży pewien targany emocjami kapitan. Robert Walton przed laty poprzysiągł odnaleźć i zabić potwora stworzonego wbrew boskim prawom. Dziś wraca, by dokończyć dzieła - zdeterminowany jak nigdy, gotów usunąć nie tylko monstrum, ale i każdego, kto stanie na przeszkodzie realizacji tego celu…