Na przestrzeni ostatnich miesięcy przygotowane zostały dodruki gry Nemesis. Niestety do wydrukowanych egzemplarzy wkradły się błędy. Wszystkie osoby, które nabyły Nemesis jesienią 2020 r. bardzo prosimy o sprawdzenie numeru seryjnego gry na odwrocie pudełka. 

Jeśli Wasz numer seryjny to: 

  • SKU: NEM-PL-P01-2019 (posiada 4 poprawione karty w zestawie naprawczym zamiast 10, może mieć różne odcienie kafelków pomieszczeń, co jednak nie jest regułą)
  • SKU: NEM-PL-P02-2020 (posiada już poprawione karty, może mieć różne odcienie kafelków pomieszczeń, co jednak nie jest regułą)

prosimy serdecznie o wejście do tego formularza i podanie informacji, które pozwolą nam przesłać poprawione elementy, gdy tylko dotrą do nas z fabryki. UWAGA! Po 30 maja 2021 roku formularz zostanie wyłączony. Prosimy o kierowanie reklamacji na adres: reklamacje@rebel.pl

Uwaga: Formularz należy wypełnić także, jesli równolegle do problemów z kartami i kafelkami wystąpiły inne braki/uszkodzenia (np: złamana figurka, zdublowana talia, etc.). Jeśli w Waszym przypadku kafle i karty są w porządku, ale pojawiły się inne problemy, możecie kontaktować się z nami również bezpośrednio na reklamacje@rebel.pl

Jesteśmy w trakcie wyjaśniania całej sprawy, nie znamy jeszcze konkretnej daty, kiedy elementy będą dosyłane.

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i błędy, które wkradły się do druku. Dołożymy wszelkich starań, aby zrekompensować Wam sytuację w najlepszy możliwy sposób.


najczęściej zadawane pytania - FAQ

19 listopada 2020 r. na naszym profilu na Facebooku odbyła się transmisja, podczas której odpowiadaliśmy na najważniejsze pytania dotyczące błędów w obu drukach gry Nemesis oraz procedury reklamacyjnej. Pod tym linkiem można obejrzeć całą transmisję

Rodzaje błędów występujących w grze

Jakie błędy powtarzają się w obu drukach?

W obu nakładach gry może się pojawić problem z odcieniem kafelków pomieszczeń.

Jakie są najczęściej pojawiające się problemy w druku z numerem 2019? Czy to pewne, że w moim egzemplarzu są wadliwe elementy?

Najczęściej zgłaszane błędy dla druku 2019 to:

  • niewłaściwe karty (brak dodatkowego Fix Packa),
  • niekompletny Fix Pack,
  • różniące się między sobą odcienie kafli pomieszczeń.

To właśnie te błędy będzie rozwiązywał przygotowywany przez nas Fix Pack, który możesz otrzymać za pomocą formularza: https://forms.gle/kEnF4xuzcFa5RMU69

W pojedynczych egzemplarzach mogą się zdarzyć również inne błędy kompletacyjne czy uszkodzenia pojedynczych elementów. W ich sprawie najlepiej pisać na reklamacje@rebel.pl, aby jak najszybciej uzyskać odpowiedź (i elementy, bo te dosyłamy na bieżąco).

Co ważne: to, że masz egzemplarz z serii 2019, nie oznacza, że na pewno będą w nim błędy! Zalecamy przeliczenie wszystkich komponentów i sprawdzenie ich jakości przed zgłoszeniem reklamacji.

Czy druk z 2020 roku posiada jakieś błędy?

Gdy zaczęły napływać zgłoszenia, sprawdziliśmy 100 losowych egzemplarzy z nowego druku. Według naszych ustaleń najczęstszym błędem jest nieodpowiedni odcień kafli pomieszczeń.W pojedynczych egzemplarzach mogą się zdarzyć również inne błędy kompletacyjne czy uszkodzenia pojedynczych elementów. W ich sprawie najlepiej pisać na reklamacje@rebel.pl, aby jak najszybciej uzyskać odpowiedź (i elementy, bo te dosyłamy na bieżąco).

Zauważyłem/am błąd na niektórych planszach postaci: zamienione ze sobą miejsca na stos kart akcji i stos kart odrzuconych.

Niektóre egzemplarze gry mogą zawierać plansze postaci, na których zamieniony miejscami jest tekst wskazujący stos kart akcji i stos kart odrzuconych. Położenie tych stosów nie ma jednak żadnego wpływu na grę. Tym samym ten rodzaj błędu nie będzie brany pod uwagę jako element podlegający reklamacji.

W moim egzemplarzu znajdują się karty w języku czeskim lub angielskim. Co robić?

Napisz do nas maila na reklamacje@rebel.pl z prośbą o wymianę tych kart. Fabryka musiała pomylić się w kompletacji Twojego egzemplarza.

Figurki w moim egzemplarzu nie wyglądają jak te z Kickstartera – mają jakieś dziwne podpórki. Czy to normalne?

Tak, jak najbardziej. Podpórki zostały dodane w kolejnym druku dla zwiększenia stabilności figurek. Niektóre elementy (np. lufa broni mechanika czy zęby intruzów) zostały też przeprojektowane, aby nie uszkadzały się w trakcie transportu.

Figurki w moim egzemplarzu mają drobne defekty (np. krzywy ogon, postać nie stoi prosto itp.). Co robić?

Jeżeli defektu nie uda się naprawić za pomocą gorącej wody (ten plastik jest elastyczny, małe modyfikacje w ustawieniu są możliwe) to należy problem zgłosić na reklamacje@rebel.pl.

Dlaczego mojego karty nie mieszczą się w wyprasce?

Gdy pojawiły się zgłoszenia zaczęliśmy badać sytuację. Rzeczywiście jedna część wypraski (ta odpowiedzialna za utrzymywanie kart w miejscu) może być problematyczna w obsłudze. Małe karty mogą nie mieścić się w miejscu do tego przeznaczonym. Niestety nie jesteśmy w stanie dosłać elementu zamiennego. Zalecamy wykorzystanie przegródek na inne karty w celu zmieszczenia ich w wyprasce.

Procedura reklamacyjna

Gdzie mogę zgłosić swoją reklamację?

Jeżeli Twoje zgłoszenie dotyczy kart lub kafli pomieszczeń, zgłoś się do nas przez formularz dostępny pod tym linkiem: https://forms.gle/kEnF4xuzcFa5RMU69

UWAGA! Formularz nie wysyła automatycznych potwierdzeń.

Jeśli natomiast reklamujesz inny element gry niż karty bądź kafle, wystarczy że napiszesz do nas na reklamacje@rebel.pl, dzięki czemu będziemy mogli zareagować na Twoją wiadomość odpowiednio wcześniej.

Złożyłem/am reklamację za pomocą formularza na Waszej stronie, ale nie otrzymałem/am potwierdzenia. Czy to normalne?

Tak, niestety formularz nie wysyła automatycznego potwierdzenia, ale Twoje zgłoszenie do nas trafiło i wkrótce otrzymasz odpowiedź.

Do kiedy można zgłaszać problemy?

Nie ma żadnego terminu granicznego, w którym należy zgłaszać reklamację. Nawet jeśli formularz dla Nemesis nie będzie już aktywny, zawsze możecie wysyłać swoje zgłoszenia na reklamacje@rebel.pl, gdzie są na bieżąco rozpatrywane.

Błąd który znalazłem/am w moim egzemplarzu nie znajduje się na liście tych najczęstszych. Co w związku z tym mam zrobić?

Napisz do nas na reklamacje@rebel.pl i opisz, jakiego rodzaju błąd napotkałeś/aś.

Czy w związku z wadliwymi elementami mam prawo żądać zwrotu pieniędzy albo wymiany komponentów na pełnowartościowe?

Oczywiście, jeśli kupiony przez Ciebie towar jest wadliwy, masz prawo zarówno do zwrotu, jak i wymiany komponentów. Główna zasada działania jest taka: jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś/aś zakupu, natomiast jeśli interesuje Cię wymiana pojedynczych elementów, skontaktuj się bezpośrednio z nami.

Elementy zastępcze

Kiedy mogę spodziewać się dosłania reklamowanych elementów?

Fix Packi pojawią się u nas na początku roku (przełom stycznia i lutego 2021 r.). Jeśli chodzi o inne elementy (woreczki, figurki itp.) to reklamacje są realizowane na bieżąco).

Jak będzie wyglądał mój Fix Pack?

Jeżeli Twój egzemplarz ma numer seryjny NEM-PL-P01-2019 to Fix Pack będzie zawierał 12 kart poprawiających błędy oraz druk wszystkich pomieszczeń poziomu 1.

Jeżeli Twój egzemplarz na numer seryjny NEM-PL-P02-2020 to Fix Pack będzie zawierał druk wszystkich pomieszczeń poziomu 1.

Pozostałe

W moim egzemplarzu znalazłem/am karty na białym tle, nie wymienione w instrukcji. Co to takiego?

To zestaw kart promocyjnych nie używanych realnie w grze. Dokładamy je do każdego egzemplarza jako zafoliowane w jednej z talii.

W moim egzemplarzu znalazłem więcej kart, niż jest wymienione w instrukcji. O co chodzi?

Najpewniej jest to pozostałość po czterokarcianej erracie. Dublujące się karty należy wymienić zgodnie z sugestią erraty, którą znajdziesz tutaj: https://files.rebel.pl/files/instrukcje/Errata_Nemesis.pdf