Jakiś czas temu w tym artykule informowaliśmy o błędach w grze Nemesis: Lockdown oraz o planowanych rozwiązaniach tego problemu. Dzisiaj przychodzimy do Was z aktualizacją! 

Wszystkie osoby, które zakupiły egzemplarz gry Nemesis: Lockdown przed 1 sierpnia 2023 r. prosimy serdecznie o przejście do tego formularza i podanie informacji, które pozwolą nam przesłać poprawione elementy.

  • Formularz ten służy do zgłaszania reklamacji na egzemplarze gry Nemesis: Lockdown z pierwszego druku w polskiej wersji językowej, które trafiły do dystrybucji jesienią 2022 roku.
  • Reklamacje dotyczą zarówno egzemplarzy polskojęzycznych z platformy Kickstarter, jak i wersji sklepowej.
  • Każdy klient, który poprawnie wypełni formularz, otrzyma zestaw naprawczy nieodpłatnie, bez ponoszenia kosztów wysyłki. Realizacja zamówień odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • Procedura reklamacyjna powinna zająć maksymalnie 3 tygodnie.

UWAGA! Po 31 października 2023 r. formularz zostanie wyłączony. Po tym terminie prosimy o kierowanie reklamacji na adres: reklamacje@rebel.pl

Jednocześnie informujemy, że wszystkie egzemplarze gry Nemesis: Lockdown zakupione w naszym sklepie od dnia 1 sierpnia 2023 r. mają dołączony zestaw naprawczy. 

Co wchodzi w skład zestawu naprawczego?

Zestaw Naprawczy składać się będzie z kart:

  • 1x Ogień osłonowy (podmieniamy z kartą Ogień osłonowy);
  • 1x To był dobry pies (podmieniamy z kartą To był naprawdę dobry pies);
  • 1x Pistolek strzałkowy (podmieniamy z kartą Iglicówka);
  • 1x Wybierz medyka (podmieniamy z kartą Wybierz Medyka).

Szczegóły i pełną listę zmian znajdziesz w tej erracie.