Zaginiona wyspa Arnak: Skrzynia przygód (2025)
Przed wyruszeniem w drogę należy… spakować skrzynię!
Przygotujcie się na kolejną przygodę, pakując wszystkie niezbędne rzeczy tak, by każda miała swoje bezpieczne miejsce. Zaginiona wyspa Arnak: Skrzynia przygód to niezwykle pakowne pudełko, które z powodzeniem pomieści zarówno grę podstawową, jak i dodatki. W środku znajdziecie praktyczny system przechowywania kart, kafelków, zasobów i innych elementów, dzięki któremu rozkładanie i pakowanie gry będzie znacznie szybsze.
Skrzynia skrywa też dodatek do gry: Kręte ścieżki. Pozwoli on Wam odkryć nieznane dotąd zakątki wyspy. Czy podążycie ścieżką mądrości wytyczoną przez proroka w sowiej masce? A może rzucicie wyzwanie losowi i ujawnicie zakazane tajemnice, których strzeże czujny wzrok pająka?
Czym jest Zaginiona wyspa Arnak?
To przygodowa gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Podczas zabawy uczestnicy eksplorują kolejne zakątki planszy i odkrywają nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty służą też do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawiają się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.
Ważne informacje
- autor:
- Elwen, Mín
- ilustrator:
- Ondřej Hrdina, Jiří Kůs, Jakub Politzer
- wydawca:
- Rebel
- podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
zawartość pudełka:
- system przechowywania kart, kafelków, zasobów i innych elementów gry
- dwustronna plansza
- 4 kafelki stanowisk archeologicznych
- 4 kafelki strażników
- 8 kafelków asystentów
- 4 znaczniki latarni
- 28 ciemnych tabliczek
- 10 kafelków bożków
- 6 kafelków nagród naukowych
- 24 kafelki świątyni sowy
- 7 kafelków akcji przeciwnika
- 5 kafelków celów przeciwnika
- 4 przekładki do kart
Mechanika i tematyka
starożytność | wybór karty | karty | budowanie talii lub puli | odkrywanie terenu | fantasy | zarządzanie ręką | rywalizacja | kafelki | śledzenie czasu | podróże | przydzielanie robotników |