Survive the Island: Potwory (2025)
Ucieczka z wyspy to dopiero początek
Kup teraz w sklepie
Wiele miesięcy po pamiętnej wyprawie wracasz na wyspę, by odzyskać skarby pozostawione przez członków załogi, którzy mieli mniej szczęścia od Ciebie. Tym razem wiesz już, czego się spodziewać – a przynajmniej tak Ci się wydaje. Nagle ziemia pod Twoimi stopami zaczyna się trząść… Niedługo wyspę znów pochłonie woda, a na Ciebie zapolują stwory dużo groźniejsze od tych, które pojawiły się poprzednim razem.
Survive the Island: Potwory to rozszerzenie wprowadzające 3 nowe rodzaje stworów (pterodaktyle atakujące samotne cele, krakeny porywające poszukiwaczy i niszczące tratwy wieloryby), a także 2 nowe rodzaje płytek (z małymi, ale niezwykle wygłodniałymi piraniami i z jajami, z których mogą wykluć się różne rodzaje stworów). Elementy te nie wprowadzają dodatkowych zmian w przebiegu rozgrywki ani w warunkach zwycięstwa i można je dowolnie łączyć z grą podstawą.
Czym jest Survive the Island?
To prosta i niezwykle przyjemna gra rodzinna, w której staramy się jak najlepiej dopasować do zmiennej sytuacji na planszy. Podczas zabawy prowadzimy zespoły poszukiwaczy uciekających z tonącej wyspy. Każdy z nich niesie ze sobą skarb, którego wartość punktowa widnieje na spodzie odpowiadającego mu pionka. Naszym zadaniem jest doprowadzenie swoich pionków na bezpieczny ląd. Jednak to coś więcej niż zwykły wyścig z czasem – w głębinach czają się bowiem wyjątkowo niebezpieczne potwory.
Ważne informacje
- autor:
- Julian Courtland-Smith
- ilustrator:
- Lina Cossette
- wydawca:
- Rebel
- podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
zawartość pudełka:
- 12 drewnianych pionków
- 4 naklejki
- 5 kart pomocy
- 6 płytek z piraniami
- 2 płytki z jajami
- 2 żetony jaj
- instrukcja
Mechanika i tematyka
kostki | fantasy | ruch po siatce | zapamiętywanie | modularna plansza | morze | ruch z punktu do punktu | wyścigi | niejawne rozstawienie jednostek | rywalizacja | kafelki |






