Praca: Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. księgowości
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. księgowości
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i luźnej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego małego działu księgowości poszukujemy Starszej specjalistki / Starszego specjalisty ds. księgowości na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)
- wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowo-finansowego lub ekonomii;
- minimum 3-letnie doświadczenie starszego/samodzielnego księgowego;
- praktyczna znajomość języka angielskiego min. B1;
- praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- kompetencja efektywnej i profesjonalnej komunikacji drogą mailową;
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
- dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- kurs w SKWP co najmniej II stopnia;
- umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
- zdolności analityczne;
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- proaktywność, umiejętność inicjowania zmian i otwartość na usprawnianie procesów.
do Twoich obowiązków będzie należało:
- księgowanie dokumentów krajowych i zagranicznych zakupu towarów, wyrobów, materiałów, usług, pozostałych zdarzeń operacyjnych;
- księgowanie kosztów rozliczanych w czasie, rozliczanie narzutu kosztów zakupu, dokumentów odprawy celnej (SAD);
- uzgadnianie zmiany stanu produktów oraz księgowanie obrotów wewnętrznych, kalkulacja kosztów finansowania dłużnego;
- uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, potwierdzanie sald, wyjaśnianie niezgodności, rozliczanie płatności, przygotowywanie kompensat;
- zapewnienie kontaktu oraz przepływu informacji pomiędzy spółką a urzędami, w tym składanie wniosków o certyfikaty rezydencji;
- przygotowywanie sprawozdań GUS;
- przygotowanie sprawozdań z cen transferowych przy współpracy z doradcami podatkowymi;
- nadzorowanie wewnętrznej procedury MDR;
- przygotowywanie deklaracji CBC-P, ORD-U, IFT-2R oraz kalkulacja zaliczek podatku CIT-8, CIT-10Z;
- przygotowywanie deklaracji JPK VAT oraz VAT UE;
- rozliczanie sprzedaży detalicznej oraz wyjaśnianie niezgodności pomiędzy raportami fiskalnymi i kasowymi;
- księgowanie faktur sprzedaży zapasów i usług oraz faktur korygujących dla odbiorców krajowych i zagranicznych;
- księgowanie wyciągów bankowych oraz dokumentów kasowych, w tym inwentaryzacja środków pieniężnych;
- ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego, w tym współpraca z audytorami;
- wykonywanie innych prac księgowych zleconych przez przełożonego.
To, co oferujemy:
- umowa na zastępstwo z wynagrodzeniem w kwocie 8.000 PLN brutto miesięcznie;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- codzienną pracę możesz rozpocząć między 7:00 a 8:00;
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
- konto premium na Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- możliwa jest praca hybrydowa (po okresie próbnym) w wymiarze 2 dni pracy zdalnej w tygodniu (3 dni w biurze);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- wielkość naszego działu Księgowego to 6 osób pracujących na pełnym etacie;
- nasza firma zatrudnia blisko 100 pełnoetatowych pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”