Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Sprzedawczyni - animatorka / sprzedawca - animator (gry planszowe) 

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu. 

Do naszego działu sprzedaży fizycznej (sklep Metropolia) poszukujemy sprzedawczyni – animatorki / sprzedawcy – animatora na pełny etat.

wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

  • dobra znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
  • wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami;
  • umiejętność poznawania potrzeb klienta i wskazania kluczowych cech produktu;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i rozumienie tekstu;
  • biegłość w obsłudze komputera;
  • sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków oraz chęć do nauki;
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie do ludzi.

dodatkowym atutem będzie dla nas:

  • doświadczenie w handlu bezpośrednim lub obsłudze klienta;
  • znajomość gier karcianych – Pokémon, KeyForge, Flesh and Blood, Magic: The Gathering;
  • umiejętność prowadzenia sesji RPG, w szczególności na mechanice Genesys;
  • doświadczenie w tłumaczeniu zasad gier planszowych;
  • znajomość technik sprzedażowych;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • własna inicjatywa – pomysł na aktywne wykorzystanie strefy gier;
  • umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów w codziennej pracy;
  • znajomość kultury geekowskiej.

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • bezpośrednia profesjonalna obsługa klientów i doradztwo;
  • promowanie produktów i aktywne zachęcanie do zakupów;
  • kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów;
  • obsługa fiskalna na oprogramowaniu komputerowym;
  • rozliczanie sprzedaży dobowej;
  • pilnowanie i uzupełnianie stanów magazynowych;
  • dbanie o estetyczny wygląd sklepu i dobrą ekspozycję gier;
  • bieżące poznawanie nowych tytułów planszówkowych;
  • animowanie wydarzeń plaszówkowych;
  • obsługa sklepowego fanpejdża na portalach społecznościowych;
  • organizacja i prowadzenie turniejów.  

to, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 4600 PLN brutto/miesięcznie;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
  • godziny pracy możesz dopasować do swojej dyspozycyjności (między 9:00 a 21:00);
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • konto premium na Board Game Arena.
  • zniżki u innych najemców centrum handlowego;
  • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

warto wiedzieć, że:

  • miejsce pracy znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w CH Metropolia w Gdańsku;
  • pracujemy od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe;
  • oprócz sprzedaży fizycznej organizujemy w sklepie różne planszówkowe wydarzenia;
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
  • w naszym sklepie pracuje 4-8 osób, a cała firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
  • wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
  • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”