Praca: Sprzedawczyni – animatorka / sprzedawca – animator (gry planszowe)
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Sprzedawczyni – animatorka / sprzedawca – animator (gry planszowe)
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego działu sprzedaży fizycznej (sklep Metropolia) poszukujemy Sprzedawczyni – animatorki / sprzedawcy – animatora na umowę zlecenia.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
- dobra znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
- wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami;
- umiejętność poznawania potrzeb klienta i wskazania kluczowych cech produktu;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i rozumienie tekstu;
- biegłość w obsłudze komputera;
- sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków oraz chęć do nauki;
- dyspozycyjność do pracy – min. 20h w tygodniu;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- zaangażowanie i pozytywne nastawienie do ludzi.
dodatkowym atutem będzie dla nas:
- doświadczenie w handlu bezpośrednim lub obsłudze klienta;
- znajomość gier karcianych – Pokémon, StarWars: Unlimited, Disney: Lorcana, Flesh and Blood, Magic: The Gathering;
- doświadczenie w tłumaczeniu zasad gier planszowych;
- umiejętność pracy zespołowej;
- znajomość technik sprzedażowych;
- własna inicjatywa – pomysł na aktywne wykorzystanie strefy gier;
- umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów w codziennej pracy;
- znajomość kultury geekowskiej.
do Twoich obowiązków będzie należało:
- bezpośrednia profesjonalna obsługa klientów i doradztwo;
- promowanie produktów i aktywne zachęcanie do zakupów;
- kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów;
- obsługa fiskalna na oprogramowaniu komputerowym;
- rozliczanie sprzedaży dobowej;
- pilnowanie i uzupełnianie stanów magazynowych;
- dbanie o estetyczny wygląd sklepu i dobrą ekspozycję gier;
- bieżące poznawanie nowych tytułów planszówkowych;
- animowanie wydarzeń plaszówkowych;
- organizacja i prowadzenie turniejów.
to, co oferujemy:
- umowa zlecenie – stawka 28,40 PLN brutto / godzinę;
- praca stacjonarna od poniedziałku do niedzieli;
- godziny pracy możesz dopasować do swoich możliwości (między 9:00 a 21:00);
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- zniżki u innych najemców centrum handlowego;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
warto wiedzieć, że:
- miejsce pracy znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w CH Metropolia w Gdańsku;
- oprócz sprzedaży fizycznej organizujemy w sklepie różne planszówkowe wydarzenia;
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w naszym sklepie pracuje 4-8 osób, a cała firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
- wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
- jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV.
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”