Praca: Specjalistka / specjalista ds. handlu hurtowego [rekrutacja zakończona]
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Specjalistka / specjalista ds. handlu hurtowego
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego działu handlowego poszukujemy specjalistki / specjalisty ds. handlu hurtowego na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w rozwijaniu relacji biznesowych z osobami podejmującymi kluczowe decyzje;
- znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
- umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych;
- doświadczenie w pozyskiwaniu leadów i klientów;
- otwartość oraz swoboda w prowadzeniu rozmów biznesowych i sprzedażowych;
- umiejętność poznawania potrzeb klienta;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność i skuteczność w realizacji zadań;
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
- doświadczenie z obiegiem dokumentów – obsługa faktur i korekt;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów;
- motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań;
- wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
- dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków;
- gotowość do odbywania podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B.
dodatkowym atutem będzie dla nas:
- doświadczenie z eksportem zagranicznym;
- wysoka umiejętność analizowania danych;
- znajomość podstaw księgowości;
- umiejętność pracy zespołowej i świadomość komercyjna;
- kreatywność i umiejętność szukania rozwiązań;
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki;
- elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji;
- doświadczenie w branży wydawniczej;
- znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).
do Twoich obowiązków będzie należało:
- reprezentowanie firmy w kontaktach z odbiorcami hurtowymi;
- tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych;
- pozyskiwanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu,
- promowanie produktów i tworzenie ofert sprzedażowych;
- prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych;
- monitorowanie aktualnych trendów w branży;
- codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami;
- przyjmowanie zamówień i realizacja zwrotów;
- bezpośrednia bieżąca obsługa klientów oraz aktywność prosprzedażowa;
- aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i poszerzanie sieci klientów B2B;
- nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych;
- sporządzanie analiz rynkowych oraz raportowanie wyników pracy;
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
- raportowanie wyników podejmowanych działań;
- stała współpraca z pozostałymi handlowcami i innymi działami firmy.
to, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 5500–5700 PLN brutto/miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna);
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej;
- ubezpieczenie na życie;
- specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
- konto premium na Board Game Arena.
warto wiedzieć, że:
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w naszym dziale handlowym pracuje 15 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników;
- w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne);
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
- jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”