Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / specjalista ds. handlu hurtowego

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. 

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu. 

Do naszego działu handlowego poszukujemy specjalistki / specjalisty ds. handlu hurtowego na pełny etat.  

Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży na podobnym stanowisku; 
  • doświadczenie w rozwijaniu relacji biznesowych z osobami podejmującymi kluczowe decyzje; 
  • znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych; 
  • umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych; 
  • doświadczenie w pozyskiwaniu leadów i klientów; 
  • otwartość oraz swoboda w prowadzeniu rozmów biznesowych i sprzedażowych; 
  • umiejętność poznawania potrzeb klienta; 
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność i skuteczność w realizacji zadań; 
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;  
  • doświadczenie z obiegiem dokumentów – obsługa faktur i korekt; 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1); 
  • biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office; 
  • umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów; 
  • motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań; 
  • wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami; 
  • dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków; 
  • gotowość do odbywania podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B. 

dodatkowym atutem będzie dla nas:

  • doświadczenie z eksportem zagranicznym; 
  • wysoka umiejętność analizowania danych; 
  • znajomość podstaw księgowości;  
  • umiejętność pracy zespołowej i świadomość komercyjna; 
  • kreatywność i umiejętność szukania rozwiązań; 
  • wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu; 
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki; 
  • elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji; 
  • doświadczenie w branży wydawniczej; 
  • znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych; 
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV). 

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • reprezentowanie firmy w kontaktach z odbiorcami hurtowymi; 
  • tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych; 
  • pozyskiwanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu, 
  • promowanie produktów i tworzenie ofert sprzedażowych; 
  • prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych; 
  • ​​monitorowanie aktualnych trendów w branży; 
  • codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami; 
  • przyjmowanie zamówień i realizacja zwrotów; 
  • bezpośrednia bieżąca obsługa klientów oraz aktywność prosprzedażowa; 
  • aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i poszerzanie sieci klientów B2B; 
  • nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych; 
  • sporządzanie analiz rynkowych oraz raportowanie wyników pracy; 
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku; 
  • raportowanie wyników podejmowanych działań; 
  • stała współpraca z pozostałymi handlowcami i innymi działami firmy. 

to, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 5500–5700 PLN brutto/miesięcznie; 
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata; 
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia; 
  • praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna); 
  • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00); 
  • pakiet prywatnej opieki medycznej; 
  • ubezpieczenie na życie; 
  • specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii; 
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe; 
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu; 
  • dofinansowanie karty sportowej; 
  • wszelki niezbędny sprzęt do pracy; 
  • konto premium na Board Game Arena.  

warto wiedzieć, że:

  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia); 
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach; 
  • w naszym dziale handlowym pracuje 15 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników; 
  • w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne); 
  • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej; 
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników. 

podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła; 
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku; 
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu; 
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania; 
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy; 
  • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych). 

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”