Praca: Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. marketingu
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. marketingu
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. marketingu na pełny etat.
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania (wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):
- znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube);
- umiejętność tworzenia angażujących, dopasowanych treści;
- podstawowa wiedza z zakresu tworzenia i edycji materiałów wideo i grafik;
- znajomość trendów i innowacji w digital marketingu;
- umiejętność komunikacji ze społecznością i prowadzenia zaangażowanych grup;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
- ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych zgodnie z celami;
- chęć opracowywania i wdrażania strategii marketingowych;
- tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych;
- monitorowanie i optymalizacja działań marketingowych.
- doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
- wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu;
- doświadczenie w pracy w obszarze social media i content marketingu;
- znajomość specyfiki Meta Business Suite;
- wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, komunikacja, nowe media);
- pomysłowość w tworzeniu atrakcyjnych treści i kampanii;
- pomoc w kreowaniu nowych działań promocyjnych i marketingowych;
- rozumienie trendów i nowości w dziedzinie marketingu;
- znajomość takich narzędzi jak: Canva Pro, CapCut;
- elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
- znajomość gier planszowych ;)
Twoje obowiązki:
- wsparcie w realizacji planu działań w social mediach;
- podstawowe zarządzanie profilami firmowymi i grupami społecznościowymi;
- angażowanie i moderacja społeczności;
- planowanie i tworzenie contentu wizualnego i tekstowego;
- realizacja materiałów wideo (nagrania, montaż, publikacja);
- udział w przygotowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych;
- pomoc w tworzeniu newsletterów firmowych;
- monitorowanie trendów w social mediach;
- wsparcie zespołu marketingowego w innych zadaniach;
- tworzenie prezentacji marketingowych i podstawowych raportów;
- ścisła współpraca z działem marketingu i innymi działami firmy;
- stała realizacja działań promujących dobre imię firmy;
- inne zadania związane z marketingiem firmy.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 5.500 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
- konto premium na Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- nasz dział marketingu jest 9-osobowy, a cała firma zatrudnia 100 etatowych pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”