Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. marketingu

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.

Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. marketingu na pełny etat.

Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania (wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):

  • znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube);
  • umiejętność tworzenia angażujących, dopasowanych treści;
  • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia i edycji materiałów wideo i grafik;
  • znajomość trendów i innowacji w digital marketingu;
  • umiejętność komunikacji ze społecznością i prowadzenia zaangażowanych grup;
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
  • ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
  • planowanie i realizacja kampanii marketingowych zgodnie z celami;
  • chęć opracowywania i wdrażania strategii marketingowych;
  • tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych;
  • monitorowanie i optymalizacja działań marketingowych.
  • doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.

Dodatkowymi atutami będą dla nas:

  • wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu;
  • doświadczenie w pracy w obszarze social media i content marketingu;
  • znajomość specyfiki Meta Business Suite;
  • wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, komunikacja, nowe media);
  • pomysłowość w tworzeniu atrakcyjnych treści i kampanii;
  • pomoc w kreowaniu nowych działań promocyjnych i marketingowych;
  • rozumienie trendów i nowości w dziedzinie marketingu;
  • znajomość takich narzędzi jak: Canva Pro, CapCut;
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
  • znajomość gier planszowych ;)

Twoje obowiązki:

  • wsparcie w realizacji planu działań w social mediach;
  • podstawowe zarządzanie profilami firmowymi i grupami społecznościowymi;
  • angażowanie i moderacja społeczności;
  • planowanie i tworzenie contentu wizualnego i tekstowego;
  • realizacja materiałów wideo (nagrania, montaż, publikacja);
  • udział w przygotowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych;
  • pomoc w tworzeniu newsletterów firmowych;
  • monitorowanie trendów w social mediach;
  • wsparcie zespołu marketingowego w innych zadaniach;
  • tworzenie prezentacji marketingowych i podstawowych raportów;
  • ścisła współpraca z działem marketingu i innymi działami firmy;
  • stała realizacja działań promujących dobre imię firmy;
  • inne zadania związane z marketingiem firmy.

To, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 5.500 PLN brutto miesięcznie;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
  • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
  • dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
  • platforma do nauki języków obcych;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
  • konto premium na Board Game Arena;
  • wszelki sprzęt niezbędny do pracy.

Warto wiedzieć, że:

  • pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
  • możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
  • oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
  • nasz dział marketingu jest 9-osobowy, a cała firma zatrudnia 100 etatowych pracowników;
  • w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
  • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

Podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”