Praca: Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i luźnej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office – w szczególności programu Excel;
- kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
- znajomość produktów wydawnictwa Rebel;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów;
- terminowe wykonywanie zadań;
- doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej (znajomość zasad pisowni języka polskiego);
- wysoka kultura osobista i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
- pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- wiedza z zakresu podstaw handlu;
- znajomość rynku zabawkarskiego, w szczególności gier planszowych ;
- inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i proponowaniu usprawnień w procesach sprzedażowych;
- kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
- ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
- elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysokie normy etyczne;
- znajomość gier planszowych ;)
do Twoich obowiązków będzie należało:
- posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych;
- komunikacja i obsługa klienta za pośrednictwem e-maila i telefonu;
- obsługa zintegrowanego systemu informatycznego ERP;
- edycja zamówień sprzedaży i przygotowanie zamówień do wysyłki;
- obsługa reklamacji i zwrotów;
- korygowanie faktur sprzedaży oraz realizacja zwrotów;
- rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
- budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy z troską o wysoką jakość obsługi klienta;
- tworzenie ofert sprzedażowych i obsługa akcji promocyjnych (np. przedsprzedaży);
- kontakt z przewoźnikami, reklamacja uszkodzonej lub zgubionej przez przewoźnika paczki;
- bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 6.000 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;
- konto premium na platformie Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;
- nasze działy hurtowe liczą 12 osób; a cała firma zatrudnia ponad 90 pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”