Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. administracji sprzedaży

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i luźnej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.

Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Młodszej specjalistki / Młodszego specjalisty ds. administracji sprzedaży na pełny etat.

Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)

  • biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office – w szczególności programu Excel;
  • kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
  • znajomość produktów wydawnictwa Rebel;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • umiejętność tworzenia zwięzłych komunikatów;
  • terminowe wykonywanie zadań;
  • doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej (znajomość zasad pisowni języka polskiego);
  • wysoka kultura osobista i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
  • pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.

Dodatkowym atutem będzie dla nas:

  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
  • wiedza z zakresu podstaw handlu;
  • znajomość rynku zabawkarskiego, w szczególności gier planszowych ;
  • inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i proponowaniu usprawnień w procesach sprzedażowych;
  • kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
  • ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu; 
  • wysokie normy etyczne;
  • znajomość gier planszowych ;)

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych;
  • komunikacja i obsługa klienta za pośrednictwem e-maila i telefonu;
  • obsługa zintegrowanego systemu informatycznego ERP;
  • edycja zamówień sprzedaży i przygotowanie zamówień do wysyłki;
  • obsługa reklamacji i zwrotów;
  • korygowanie faktur sprzedaży oraz realizacja zwrotów;
  • rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
  • budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy z troską o wysoką jakość obsługi klienta;
  • tworzenie ofert sprzedażowych i obsługa akcji promocyjnych (np. przedsprzedaży);
  • kontakt z przewoźnikami, reklamacja uszkodzonej lub zgubionej przez przewoźnika paczki;
  • bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy.

To, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 6.000 PLN brutto miesięcznie;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
  • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
  • dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
  • platforma do nauki języków obcych;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
  • dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, podręcznikami RPG i puzzlami;
  • konto premium na platformie Board Game Arena;
  • wszelki sprzęt niezbędny do pracy.

Warto wiedzieć, że:

  • pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
  • istnieje możliwość pracy hybrydowej w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
  • oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne osobom o wszelkich preferencjach i poglądach;
  • nasze działy hurtowe liczą 12 osób; a cała firma zatrudnia ponad 90 pracowników;
  • w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne; do dyspozycji pracowników pozostaje automatyczny ekspres do kawy;
  • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

Podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”