Praca: Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i luźnej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Kierowniczki / Kierownika ds. wydawniczych na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)
- doświadczenie w branży wydawniczej (minimum 5 lat);
- zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
- doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
- zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnych metod lokalizacji;
- bardzo dobra organizacja pracy i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność pracy zespołowej – koordynacja pracy specjalistów z różnych dziedzin;
- monitorowanie realizacji celów i zarządzanie ryzykiem w ramach ścisłych terminów;
- odporność na stres i umiejętność zarządzania stresem w zespole;
- doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane kierunki: filologia polska i translatoryka) lub z zakresu zarządzania – mile widziane połączenie obu kierunków;
- doświadczenie w pracy z grami planszowymi (mile widziane także gry komputerowe, książki, komiksy);
- portfolio odbytych szkoleń i wcześniej koordynowanych produktów;
- znajomość trendów popkultury;
- doświadczenie w pracy w średnich lub dużych firmach;
- znajomość aplikacji do koordynowania projektów, zadań i przepływów pracy (np. Monday);
- znajomość gier planszowych ;)
do Twoich obowiązków będzie należało:
- odpowiedzialność za cały obszar lokalizacji produktów;
- kierowanie zespołem wydawniczym – zarządzanie pracą i rozwojem podległego zespołu;
- zarządzanie zespołami redaktorów, tłumaczy, grafików i techników DTP;
- nadzór nad przebiegiem lokalizacji produktów i przygotowaniem materiałów do druku;
- współpraca międzynarodowa z jednostkami grupy Asmodee i zewnętrznymi partnerami;
- negocjowanie warunków i nadzór nad realizacją umów;
- tworzenie i aktualizacja glosariuszy oraz pamięci tłumaczeniowej;
- nadzór nad zespołem współpracowników zewnętrznych i udział w rekrutacji B2B;
- dbałość o jakość produktów i terminowość procesów wydawniczych;
- współpraca przy rocznym planowaniu budżetu działu;
- koordynacja akcji naprawczych dotyczących produktów;
- współpraca z innymi działami firmy (druk, dodruki, baza danych dla promocji);
- udział w akceptacji próbek produkcyjnych i magazynowych;
- raportowanie przebiegu prac i rozwoju działu;
- testowanie prototypów gier i zlokalizowanych wersji produktów.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 14.000 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
- konto premium na Board Game Arena;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w dziale wydawniczym mamy obecnie 10 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”