Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Kierowniczka / Kierownik ds. wydawniczych

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i luźnej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.

Do działu naszej firmy zajmującego się sprzedażą hurtową poszukujemy Kierowniczki / Kierownika ds. wydawniczych na pełny etat. 

Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)

  • doświadczenie w branży wydawniczej (minimum 5 lat);
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
  • doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
  • zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnych metod lokalizacji;
  • bardzo dobra organizacja pracy i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji;
  •  umiejętność pracy zespołowej – koordynacja pracy specjalistów z różnych dziedzin;
  • monitorowanie realizacji celów i zarządzanie ryzykiem w ramach ścisłych terminów;
  • odporność na stres i umiejętność zarządzania stresem w zespole;
  • doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.

Dodatkowym atutem będzie dla nas:

  •  wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane kierunki: filologia polska i translatoryka) lub z zakresu zarządzania – mile widziane połączenie obu kierunków;
  • doświadczenie w pracy z grami planszowymi (mile widziane także gry komputerowe, książki, komiksy);
  • portfolio odbytych szkoleń i wcześniej koordynowanych produktów;
  • znajomość trendów popkultury;
  • doświadczenie w pracy w średnich lub dużych firmach;
  • znajomość aplikacji do koordynowania projektów, zadań i przepływów pracy (np. Monday);
  • znajomość gier planszowych ;)

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • odpowiedzialność za cały obszar lokalizacji produktów;
  • kierowanie zespołem wydawniczym – zarządzanie pracą i rozwojem podległego zespołu;
  • zarządzanie zespołami redaktorów, tłumaczy, grafików i techników DTP;
  •  nadzór nad przebiegiem lokalizacji produktów i przygotowaniem materiałów do druku;
  • współpraca międzynarodowa z jednostkami grupy Asmodee i zewnętrznymi partnerami;
  • negocjowanie warunków i nadzór nad realizacją umów;
  • tworzenie i aktualizacja glosariuszy oraz pamięci tłumaczeniowej;
  • nadzór nad zespołem współpracowników zewnętrznych i udział w rekrutacji B2B;
  • dbałość o jakość produktów i terminowość procesów wydawniczych;
  • współpraca przy rocznym planowaniu budżetu działu;
  • koordynacja akcji naprawczych dotyczących produktów;
  • współpraca z innymi działami firmy (druk, dodruki, baza danych dla promocji);
  • udział w akceptacji próbek produkcyjnych i magazynowych;
  • raportowanie przebiegu prac i rozwoju działu;
  • testowanie prototypów gier i zlokalizowanych wersji produktów.

To, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 14.000 PLN brutto miesięcznie;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
  • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
  • dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
  • platforma do nauki języków obcych;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • pakiety weterynaryjne dla psa i kota na preferencyjnych warunkach;
  • dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
  • konto premium na Board Game Arena;
  • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

Warto wiedzieć, że:

  • pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
  • możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
  • oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
  • w dziale wydawniczym mamy obecnie 10 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
  • w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
  • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

Podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”