Praca: Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i pewne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do działu naszej firmy zajmującego się marketingiem i promocją gier planszowych wydawnictwa Rebel poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. marketingu na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki)
- doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;
- doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
- zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);
- zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;
- znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;
- umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
- wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;
- doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- portfolio udanych kampanii marketingowych;
- doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;
- rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;
- doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;
- certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;
- wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
- doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;
- duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;
- znajomość gier planszowych. ;)
do Twoich obowiązków będzie należało:
- odpowiadanie za cały obszar marketingu spółki;
- kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;
- koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;
- analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;
- projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;
- zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;
- współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;
- negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;
- mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;
- analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;
- zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;
- ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;
- szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;
- dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- platforma do nauki języków obcych;
- dofinansowanie karty sportowej;
- dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
- konto premium na Board Game Arena;
- wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
- oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”