Praca: Kierowniczka / Kierownik Biura Obsługi Klienta [rekrutacja zakończona]
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Kierowniczka / Kierownik Biura Obsługi Klienta
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego działu BOK poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. obsługi klienta na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
- duże doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientem;
- umiejętność zarządzania zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej i innych;
- wysoka kultura komunikacji, znajomość standardów obsługi klienta;
- doskonała znajomość zasad pisowni języka polskiego, umiejętność tworzenia zwięzłych wypowiedzi;
- duża odporność na stres;
- kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
- terminowe wykonywanie zadań, umiejętność pracy pod presją czasu;
- pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2);
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
- bardzo dobra znajomość gier planszowych i innych produktów hobbystycznych sprzedawanych w naszym sklepie, w szczególności pozycji od wydawnictwa Rebel.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
- wysokie zdolności przywódcze i analityczne;
- umiejętność planowania i podejmowania decyzji;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność negocjacji;
- skrupulatność i sumienność;
- znajomość usług Google;
- wykształcenie wyższe.
do Twoich obowiązków będzie należało:
- zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Klienta;
- obsługa klienta biznesowego i indywidualnego;
- pełna obsługa zamówień i bieżących zapytań klientów;
- zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie odpowiedniego poziomu efektywności;
- zarządzanie obsługą reklamacji;
- optymalizacja działań zespołu oraz odpowiedzialność za wyniki pracy;
- bieżąca organizacja pracy zespołu;
- wprowadzanie procedur oraz optymalizacja procesów;
- ciągłe poszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta;
- rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
- komunikacja z klientami za pośrednictwem różnych narzędzi;
- bezpośrednia obsługa klienta;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
- weryfikacja pracy pracowników działu;
- dbanie o dobry wizerunek firmy;
- bezpośrednia współpraca z innymi działami.
To, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 8000–8500 PLN brutto/miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna);
- pakiet prywatnej opieki medycznej;
- ubezpieczenie na życie;
- możliwość rozwoju zawodowego – finansowanie szkoleń;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku – w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- nasze środowisko pracy jest dobre dla ludzi o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w naszym dziale BOK pracuje 5-6 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
- jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”