Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Kierowniczka / Kierownik Biura Obsługi Klienta

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.

Do naszego działu BOK poszukujemy kierowniczki / kierownika ds. obsługi klienta na pełny etat.

Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

  • duże doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientem;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej i innych;
  • wysoka kultura komunikacji, znajomość standardów obsługi klienta;
  • doskonała znajomość zasad pisowni języka polskiego, umiejętność tworzenia zwięzłych wypowiedzi;
  • duża odporność na stres;
  • kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
  • terminowe wykonywanie zadań, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2);
  • biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość gier planszowych i innych produktów hobbystycznych sprzedawanych w naszym sklepie, w szczególności pozycji od wydawnictwa Rebel.

Dodatkowym atutem będzie dla nas:

  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
  • wysokie zdolności przywódcze i analityczne;
  • umiejętność planowania i podejmowania decyzji;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność negocjacji;
  • skrupulatność i sumienność;
  • znajomość usług Google;
  • wykształcenie wyższe.

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Klienta;
  • obsługa klienta biznesowego i indywidualnego;
  • pełna obsługa zamówień i bieżących zapytań klientów;
  • zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie odpowiedniego poziomu efektywności;
  • zarządzanie obsługą reklamacji;
  • optymalizacja działań zespołu oraz odpowiedzialność za wyniki pracy;
  • bieżąca organizacja pracy zespołu;
  • wprowadzanie procedur oraz optymalizacja procesów;
  • ciągłe poszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta;
  • rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań;
  • komunikacja z klientami za pośrednictwem różnych narzędzi;
  • bezpośrednia obsługa klienta;
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
  • weryfikacja pracy pracowników działu;
  • dbanie o dobry wizerunek firmy;
  • bezpośrednia współpraca z innymi działami.

To, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 8000–8500 PLN brutto/miesięcznie;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna);
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • ubezpieczenie na życie;
  • możliwość rozwoju zawodowego – finansowanie szkoleń;
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

Warto wiedzieć, że:

  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku – w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
  • nasze środowisko pracy jest dobre dla ludzi o wszelkich preferencjach i poglądach;
  • w naszym dziale BOK pracuje 5-6 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników.

Podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
  • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”