Praca: Asystentka / asystent ds. marketingu [rekrutacja zakończona]
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Asystentka / asystent ds. marketingu
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego działu Marketingu poszukujemy asystentki / asystenta ds. marketingu na pełny etat.
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
- łatwość w pisaniu zwięzłych wypowiedzi i bardzo dobra znajomość zasad pisowni j. polskiego;
- otwartość na realizacje różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
- bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
- cechowanie się postawą proaktywną w życiu zawodowym;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- gotowość do wykonywania zadań magazynowych;
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów;
- motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań;
- wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
- dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków.
dodatkowym atutem będzie dla nas:
- umiejętność pracowania samodzielnie i narzucenia sobie dyscypliny pracy;
- zdolność efektywnego i profesjonalnego komunikowania się drogą mailową;
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki;
- elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji;
- zainteresowanie nowoczesnym marketingiem;
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- znajomość gier planszowych. ;)
do Twoich obowiązków będzie należało:
- wysyłka produktów na zlecenia wewnętrzne (wysyłki marketingowe);
- pakowanie przesyłek (małych i dużych – od kartonów do palet);
- obsługa informatycznego systemu magazynowego;
- utrzymywanie porządku i opieka nad magazynem wewnętrznym (marketingowym);
- pomoc w przygotowywaniu eventów – pakowanie samochodu i wysyłka sprzętu;
- opieka nad pracowniczą wypożyczalnią gier planszowych;
- obsługa egzemplarzy turniejowych i games roomu – wysyłki i zwroty;
- obsługa wysyłek charytatywnych;
- konfekcjonowanie paczek;
- kontakt mailowy i obsługa wysyłek dla partnerów (m.in. kluby fantastyki);
- komunikacja z klientem;
- inne zadania marketingowe.
to, co oferujemy:
- umowa o pracę na kwotę 4200 PLN brutto/miesięcznie;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
- elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
- pakiet prywatnej opieki medycznej;
- ubezpieczenie na życie;
- specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
- konto premium na Board Game Arena.
warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- w naszym dziale marketingu pracuje 8 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników;
- w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne);
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
- jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”