Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:

Asystentka / asystent ds. marketingu 

Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownikiem i sklepem oferującym nowoczesne gry planszowe. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – połączenie profesjonalizmu i geekowej atmosfery. Wyjątkowi ludzie, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu. 

Do naszego działu Marketingu poszukujemy asystentki / asystenta ds. marketingu na pełny etat.  

Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

  • łatwość w pisaniu zwięzłych wypowiedzi i bardzo dobra znajomość zasad pisowni j. polskiego;  
  • otwartość na realizacje różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej; 
  • bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja; 
  • cechowanie się postawą proaktywną w życiu zawodowym; 
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania; 
  • gotowość do wykonywania zadań magazynowych; 
  • biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office; 
  • umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów; 
  • motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań; 
  • wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami; 
  • dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków. 

dodatkowym atutem będzie dla nas:

  • umiejętność pracowania samodzielnie i narzucenia sobie dyscypliny pracy; 
  • zdolność efektywnego i profesjonalnego komunikowania się drogą mailową; 
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki; 
  • elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji; 
  • zainteresowanie nowoczesnym marketingiem; 
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV); 
  • znajomość gier planszowych. ;) 

do Twoich obowiązków będzie należało:

  • wysyłka produktów na zlecenia wewnętrzne (wysyłki marketingowe); 
  • pakowanie przesyłek (małych i dużych – od kartonów do palet); 
  • obsługa informatycznego systemu magazynowego; 
  • utrzymywanie porządku i opieka nad magazynem wewnętrznym (marketingowym); 
  • pomoc w przygotowywaniu eventów – pakowanie samochodu i wysyłka sprzętu; 
  • opieka nad pracowniczą wypożyczalnią gier planszowych; 
  • obsługa egzemplarzy turniejowych i games roomu – wysyłki i zwroty; 
  • obsługa wysyłek charytatywnych; 
  • konfekcjonowanie paczek; 
  • kontakt mailowy i obsługa wysyłek dla partnerów (m.in. kluby fantastyki); 
  • komunikacja z klientem; 
  • inne zadania marketingowe. 

to, co oferujemy:

  • umowa o pracę na kwotę 4200 PLN brutto/miesięcznie; 
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata; 
  • coroczna waloryzacja wynagrodzenia; 
  • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00); 
  • pakiet prywatnej opieki medycznej; 
  • ubezpieczenie na życie; 
  • specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii; 
  • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe; 
  • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu; 
  • dofinansowanie karty sportowej; 
  • wszelki niezbędny sprzęt do pracy; 
  • konto premium na Board Game Arena.  

warto wiedzieć, że:

  • pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); 
  • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia); 
  • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach; 
  • w naszym dziale marketingu pracuje 8 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników; 
  • w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne); 
  • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej; 
  • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników. 

podczas rekrutacji:

  • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła; 
  • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku; 
  • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu; 
  • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania; 
  • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy; 
  • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych). 

Nie wierzysz? Sprawdź!

Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”