Praca: Asystentka / Asystent ds. księgowości
Firma Rebel Sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Asystentka / Asystent ds. księgowości
Rebel jest największym w Polsce wydawcą, hurtownią i sklepem z nowoczesnymi grami planszowymi. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Asmodee. Zachowaliśmy jednak to, dzięki czemu tak dobrze nam się razem pracuje – unikalne połączenie profesjonalizmu i luźnej, geekowej atmosfery. Genialny zespół, kultura otwartości i zaufania oraz stałe i bezpieczne zatrudnienie – to wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie w Rebelu.
Do naszego zespołu księgowego poszukujemy Asystentki / Asystenta ds. księgowości na 3⁄4 etatu.
Szukamy osoby, która spełnia poniższe wymagania:
- co najmniej rozpoczęte studia na kierunku Finanse i rachunkowość;
- dobra znajomość języka angielskiego (B1);
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- kompetencja efektywnej i profesjonalnej komunikacji drogą mailową;
- biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
- dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
- ukończone studia księgowe;
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
- wiedza praktyczna z zakresu księgowości;
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
- znajomość gier planszowych. ;-)
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- tworzenie raportów kasowych na koniec miesiąca;
- przyjmowanie i wydawanie płatności z kasy i do kasy głównej, księgowanie KP i KW;
- przygotowanie przekazu do banku i księgowanie przekazania środków pieniężnych do banku kasy głównej;
- inwentaryzacja kasy głównej oraz przygotowanie protokołów dla wszystkich kas gotówkowych;
- przygotowywanie poczty wychodzącej i ewidencja korespondencji przychodzącej;
- przygotowywanie grzbietów do segregatorów, zamawianie materiałów archiwizacyjnych, utylizacja niepotrzebnych dokumentów, dbanie o porządek w archiwum;
- archiwizacja umów oraz pilnowanie podpisów na umowach;
- archiwizacja wyciągów bankowych, dokumentów zakupu i sprawozdań GUS;
- drukowanie i skanowanie dokumentacji z drukarek fiskalnych i terminali;
- przygotowanie dokumentów zakupu: pieczętowanie faktur, opisywanie, segregacja do podpisów dla kierowników;
- zbieranie dokumentacji pod faktury (umowy, zlecenia, gazety, zdjęcia i inne załączniki);
- kontrola otrzymanych dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym;
- wstępne wprowadzanie do systemu faktur zakupu bez księgowania;
- drukowanie dekretów, podpinanie skanów w systemie, podpinanie załączników, statusu vat kontrahenta;
- przygotowanie dokumentów kosztowych wraz z załącznikami dla audytorów na podstawie zestawienia;
- zapewnienie i koordynowanie przepływu informacji, w tym również telefonicznego i mailowego obiegu dokumentów;
- przygotowanie danych do opłaty produktowej;
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Chcemy Ci zaoferować:
- umowa zlecenie – stawka 30,00 PLN brutto / godzinę;
- praca w wymiarze 3⁄4 etatu (średnio 6h dziennie);
- elastyczne godziny i dni pracy (dowolny wybór w przedziale od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00, do łącznej puli 30h w tygodniu);
- dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
- nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
- specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
- pełne przeszkolenie do pracy;
- wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
- konto premium na Board Game Arena.
Warto wiedzieć, że:
- pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
- miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
- tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
- wielkość naszego działu Księgowego to 6 osób pracujących na pełnym etacie;
- nasza firma zatrudnia ponad 100 pełnoetatowych pracowników;
- w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
- w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
- co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
- otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
- dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
- dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
- gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
- nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź! Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl.
Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”