Nie uwierzycie w to, co zobaczycie! Te pingwiny to prawdziwe urwisy – jeśli dobrze je pstrykniesz, będą się ślizgać nie tylko po prostej, ale także po łuku! Potrafią też skakać ponad ścianami!

Każdy z graczy będzie musiał wykazać się zręcznością, by zdobyć jak najwięcej punktów w tej szybkiej i emocjonującej grze.

Jak grać?

W każdej rundzie jeden z pingwinów zostaje Łapaczem, natomiast pozostali wcielają się w role Biegaczy. Liczba rund pokrywa się z liczbą graczy.

Biegaczy zaczynają zabawę w Klasie i staraję się pstrykać swoim pingwinami tak, by przechodzić przez drzwi i w ten sposób zdobywać smakowite ryby w swoim kolorze. Jeśli graczowi uda się zdobyć rybę, otrzymuje on Kartę Ryby, która daje punkty zwycięstwa, a niekiedy także bonus – możliwość dodatkowego pstryknięcia pingwina!

Łapacz zaczyna w kuchni i stara się złapać wszystkich urwisów, nim zjedzą wszystkie ryby. W tym celu jego pingwin musi zderzyć się z pingwinami pozostałych graczy!

Runda kończy się, gdy któryś z Biegaczy złapie wszystkie ryby w swoim kolorze, bądź gdy Łapacz złapie pozostałe pingwiny.

Łapacz zdobywa Kartę Ryby za każdego pingwina, którego złapał w trakcie rundy. Następnie kolejny gracz zostaje łapaczem!

Zawartość pudełka:

  • 4 plastikowe pingwiny,
  • 5 kartonowych pomieszczeń,
  • 16 drewnianych żetonów ryb (12 w kolorach graczy i 4 białe),
  • 45 kart ryb (dających 1, 2 lub 3 punkty),
  • 4 karty przypominające o kolorach graczy,
  • 4 karty pingwinów.

Nagrody i wyróżnienia