Przeczytaj nowe

opowiadanie

ze świata KeyForge!


„Mówisz, że nie mam ich wkurzać? Ha! Goście z Brobnaru urodzili się wściekli” – Stary Bruno

W grze KeyForge dwóch graczy wciela się w potężnych Archontów, ścigających się ze sobą w poszukiwaniu osobliwej substancji zwanej Æmberem. To właśnie z niej mogą wykuć klucze konieczne do otwarcia Krypt, w których ukryta została cała tajemna wiedza z ich macierzystej planety. Każdy z graczy prowadzi drużynę złożoną ze stworzeń, które wywodzą się z trzech z siedmiu domów Tygla, ostrożnie łącząc i równoważąc ich silne strony. Ale co z Archontami, którzy nie są pewni, jak osiągnąć idealny układ sił w obrębie swojej drużyny? I co to znaczy być częścią czegoś większego?

Z dumą przedstawiamy pierwszą historię ze świata KeyForge: Zew Archontów zaczerpniętą z archiwów Pajęczycy Inki. Pobierz opowiadanie Nate'a Frencha „Był sobie goblin” tutaj!


Staw czoła lękowi

Pingle Rozjuszacz robi to, co potrafi najlepiej: irytuje, drażni i wkurza. Co ważne, robi to z rozkazu Archonty, której służy – Tej, Która Dowodzi Wybranymi. Ostatnio jednak fortuna przestała im sprzyjać i Pingle lęka się, że Archonta lada moment straci do niego zaufanie. Pingle od zawsze szczycił się swoją zdolnością przeżycia. Cóż z tego, gdy jego drużyna przegrywa kolejne pojedynki? Być może pora spróbować nowych, bardziej ryzykownych taktyk. Taktyk, które mogą wymagać pojedynczych ofiar, lecz przysłużą się większemu dobru.

Zguba to stan tymczasowy. Duma jest wieczna.

W kolejnych tygodniach koniecznie zaglądaj na naszą stronę, aby odkrywać kolejne historie snute przez Pajęczycę Inkę i poznać plejadę fascynujących postaci z Tygla!


Gotowy rozpocząć przygodę na Tyglu? Zamów swój egzemplarz KeyForge: Zew Archontów oraz kolekcję Talii Archontów u lokalnego sprzedawcy lub przez naszą stronę – o tutaj!