Przedstawiamy

sześciu nowych

bohaterów Terrinoth


Terrinoth powoli pogrąża się w mroku. Najstarszy z wrogów powrócił, a pierwsze baronie zaczęły upadać. Kolejna katastrofa może być ciosem, po którym królestwo już się nie podniesie.

Na szczęście grupa nietypowych bohaterów jest gotowa stawić czoła złu. W każdym z nich tli się inny płomień, ale razem walczą o przetrwanie Forthynu, najdalej wysuniętej na północ baronii Terrinoth. Zjednoczeni zmienią świat, a na temat ich dokonań powstaną legendy.

Kim dokładnie jest tych sześciu bohaterów? Przyjrzyjmy się im bliżej.


1. Brynn – człowiek, mścicielka

„Wiem, jaką drogę wybrać – tę, która prowadzi wprost do naszych wrogów.”

Brynn ma arystokratyczne pochodzenie. Od zawsze chciała bronić szlachetnych ideałów i walczyć o sprawiedliwość. Dołączyła w tym celu do Protektorów Cytadeli. Protektorzy zostali jednak napadnięci i wymordowani przez Uthuk Y'llan podczas jej szkolenia. Po tym wydarzeniu, Brynn otrzymała od ciotki wiadomość, aby wróciła do domu i zajęła swoje miejsce jako spadkobierczyni baronii Forthynu. Całe życie Brynn zostało wywrócone do góry nogami. Jeszcze tego nie wie, ale to dopiero początek.

Brynn, dzierżąca Miecz opiekuna i Ciężki młot bojowy, jest dla drużyny głównym źródłem siły. Protektorzy nauczyli ją stawiać czoła wrogom w otwartej walce. Dzięki swojej zdolności Wymanewrowania może uderzyć szybko i brutalnie; zaś zdolność Niewzruszona obrona pozwala jej na parowanie ciosów i ochronę sojuszników. Brynn jest idealna dla graczy, którzy chcą być odważnymi wojownikami i inspirującymi przywódcami.

Więcej o historii Brynn możesz poczytać tutaj.


2. Vaerix – smocza hybryda, wygnaniec

„Jeszcze nie wypełniliśmy swojej roli. Ty i ja musimy przetrwać.”

Vaerix jest smoczą hybrydą i nie ma określonej płci*. Niegdyś, jak wszystkie hybrydy, służyłu smoczym władcom. Byłu szanowanym nauczycielem i przywódcą, jednak gdy zaczęłu mieć sny – co nie zdarza się u hybryd – i opowiadać o swych marzeniach i wizji przyszłości, w której hybrydy będą niepodległe smoczym władcom, dosięgła nu straszliwa kara – brutalne okaleczenie i wygnanie. Od tego czasu Vaerix wiedzie życie wędrownego proroka i poszukiwacza przygód, ze wszystkich sił starając się zapomnieć o bólu i upokorzeniu wygnania... ale wciąż pamięta o swym ludzie, który żyje pod jarzmem smoków.

Vaerix to kilkusetletnia hybryda zaprawiona w sztuce przetrwania i znająca tajniki uzdrawiania, co odzwierciedlają zdolności Mistrz przetrwania i Wytchnienie. Jenu umiejętności i zdolności pozwalają wpływać na innych bohaterów, pomagając im w leczeniu zmęczenia i obrażeń oraz manipulowaniu żetonami stanów. Na początku swojej drogi ku zostaniu legendą jest uzbrojonu w Ciernisty dzwon bojowy i Włócznię z Riverwatch. Vaerix jest doskonałym wyborem dla graczy, którzy chcą wspierać innych i snuć wielkie marzenia.

Więcej o historii Vaerix możesz poczytać tutaj.

* zob. dukaizmy (https://zaimki.pl/onu)


3. Galaden – elf, łowca

„Moja rodzina przepadła, lecz jej tradycje są nadal żywe.”

Rodzina Galadena ma długą historię służby i cierpienia. Był członkiem elitarnej grupy łuczników, którzy polowali na Uthuków i walczyli z nimi poza granicami elfiej domeny. Niestety, kompania Galadena została napadnięta i wymordowana. Jest on jedynym ocalałym. Galaden, trapiony przez rozpacz i koszmary po utracie towarzyszy, szuka zemsty na Uthukach. Jest członkiem rodu Evenarilam z Verdalam, „zielonokrwistych” elfów Latari. Jest głuchy, jak większość jego rodziny. Aby to zrekompensować, wyszlifował inne zmysły i umiejętności, a także nauczył się czytać z ruchu warg.

Dzięki zdolności Lekkostopy i dodatkowym możliwościom obracania kart Galaden równie szybko się przemieszcza i dostosowuje swoją strategię do sytuacji. Jego łowieckie instynkty odzwierciedla zdoność Zaprzysięgła zemsta, dzięki której wyszukuje słabości wrogów w zasięgu wzroku i wystawia ich na dodatkowe obrażenia . Styl gry Galadena doskonale odzwierciedla jego uzbrojenie – dystansowy Łuk z krwawodrzewa i Lustrzane ostrza do szybkich ataków. Galaden jest świetnym wyborem dla graczy, którzy chcą używać wyspecjalizowanych umiejętności i działać samodzielnie z dala od reszty bohaterów.

Więcej o historii Galadena możesz poczytać tutaj.


4. Syrus – człowiek, czarodziej

Dysponowałem już dostateczną wiedzą. Teraz mam dostęp do nieskończonej”.

Syrus Indahlu jest ambitnym i oddanym adeptem magii. Nie żałuje, że związał swoją siłę życiową, aby uratować feniksa – Indris – która stała się jego nieodłączną towarzyszką. Ten incydent uświadomił mu, że zarówno świat jak i on sam nie spełniają jego idealistycznych oczekiwań. Zawsze czuł, że mógłby używać magii, aby uczynić świat lepszym miejscem i pomóc innym wydobyć z siebie to, co w nich najlepsze. Gdy już dostatecznie rozwinął swoje zdolności magiczne, opuścił Uniwersytety w Greyhaven, aby podróżować i pomagać ludziom.

Syrus posiada uzupełniające się zdolności Przypływ mocy i Więź z feniksem. Mając magię po swojej stronie, Syrus może łatwiej osiągać sukcesy, choć przypłaca to zmęczeniem. Z kolei umiejętność Więź z feniksem pozwala Syrusowi zadawać większe obrażenia wrogom w zależności od zgromadzonego zmęczenia. Syrus jest idealny dla tych, którzy chcą rozwiązywać problemy, polegając na błyskotliwości i przytłaczającej sile magicznej.

Więcej o historii Syrusa możesz poczytać tutaj.


5. Kehli – krasnolud, wynalazczyni

„Chwilunia, spróbujmy, czy tak da radę...”

Kehli Deepfire od dawna miała prosty, lecz ambitny cel – zostać legendarną bohaterką, jak w opowieściach, które od młodości opowiadał jej ojciec. Znacznie pomógł jej w tym wrodzony geniusz, którego trudno nie dostrzec. Osiągnęła dzięki niemu status „mistrza” zarówno w Gildii Kowali w Forge, jak i Lidze Alchemików w Dunwarze. Przez lata studiowała i ćwiczyła swoje rzemiosło, potajemnie przynależąc do dwóch konkurencyjnych cechów. Chociaż potrafi połączyć swoje umiejętności kowalstwa i alchemii, aby robić rzeczy, których nikt inny nie potrafi, Kehli musi pilnie strzec swojego sekretu podwójnego członkostwa, aby uniknąć wyrzucenia z obu organizacji.

Obdarzona inteligencją Kehli używa zdolności Adaptacja i Sprytna pułapka, aby przechytrzyć swoich przeciwników. Pierwsza umiejętność gwarantuje, że Kehli zawsze ma dostęp do tego, czego potrzebuje do aktualnego zadania. Druga zaś, jak się łatwo domyślić, pozwala jej zastawiać pułapki na przeciwników i ich spowalniać. Jako mistrzyni alchemii i kowalstwa, Kehli zawsze ma mnóstwo narzędzi na każdą sytuację. Jej bronie, Kusza celności i Dwugłowy młot, są tego doskonałymi przykładami. Kehli jest idealna dla tych, którzy wiedzą, że są najlepsi i nie przejmują się tymi, którzy próbują podciąć im skrzydła.

Więcej o historii Kehli możesz poczytać tutaj.


6. Fuks – hyrrinx, łotrzyk

„Nawet nie zauważą, gdy nadejdę.”

Jak wielu hyrrinxów, Fuks został wygnany ze swojej społeczności, gdy zabrakło im jedzenia, by wykarmić całą grupę. Konieczność samodzielnego przetrwania w młodym wieku zmusiła go do wybrania przestępczego życia i przyłączenia się do ulicznego gangu we Frostgate. Jego umiejętności szybko zostały dostrzeżone przez przełożonych i wkrótce zaczął pracować dla samego Księcia Banity. Fuksa wychowano w przekonaniu, że żyje i osiągnął wszystko wyłącznie dzięki łasce swojego pana.

Jako że Fuks nie jest zbyt duży, polega na swych umiejętnościach skradania się i wyczekuje na najlepszy moment na zadanie ciosu. To podejście jest dobrze widoczne w jego dwóch zdolnościach Dziecko ciemności i Czas łowów. Fuks najlepiej sobie radzi atakując z cieni, a jego bronie, Ostrokolcze noże i Rękawica cienistych szponów, umożliwiają mu wykonanie iście zabójczych kombinacji. Fuks jest idealny dla tych, którzy chcą być przebiegłymi i zabójczym bojownikiami walczącymi o sprawy zwykłych ludzi.

Więcej o historii Fuksa możesz poczytać tutaj.


Teraz, znając grupę bohaterów z Descent: Legendy Mroku, możesz przygotować się, aby napisać własną legendę w tej ogromnej i innej niż wszystkie grze przygodowej. Zamów swój egzemplarz w przedsprzedaży już dziś i odbierz go w sierpniu 2021 roku. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.