Przedstawiamy

czwartą serię talii

KeyForge


 

Targany nagłymi zwrotami akcji świat Tygla nieustannie się zmienia. Jednak tym razem nadchodzi wielka zmiana, jakiej Archonci jeszcze nie widzieli. Otwarta została krypta zawierająca mroczny Æmber, którego tajemnicza moc zaczęła wywoływać dziwne i nieprzewidywalne przemiany wśród mieszkańców planety. Domy stają przed wyborem: mogą potępić mutacje wywołane przez mroczny Æmber lub wykorzystać je do własnych celów. Jedno jest pewne, KeyForge już nigdy nie będzie taki jak przedtem!

Fantasy Flight Games wraz z wydawnictwem Rebel mają przyjemność zapowiedzieć Masową Mutację, czwartą serię talii Archontów do gry KeyForge.


Zamów w przedsprzedaży zupełnie nowe unikalne talie do KeyForge

u lokalnego sprzedawcy lub online za pośrednictwem naszej strony internetowej!


Wraz z Masową Mutacją pula kart KeyForge rozrasta się raz jeszcze, dając Ci dostęp do niezliczonych unikalnych talii, z których każda otwiera przed Tobą możliwości nowych zagrań i strategii. Bazując na puli 422 kart, nowa seria wprowadza do talii graczy ponad 250 całkowicie nowych kart. Pojawienie się mrocznego Æmberu wywołało niepohamowaną falę mutacji. Na swojej drodze napotkasz nowe dziwne wersje znajomych stworzeń, a także olbrzymie stworzenia, które są tak wspaniałe, że nie mieszczą się na pojedynczej karcie. Co więcej, triumfalnie powróci dom Sanctum.

Tak jak w przypadku poprzednich serii, możesz wejść do gry na wiele sposobów. Jeżeli kontynuujesz przygodę z KeyForge, możesz po prostu powiększyć swoją kolekcję, co umożliwi Ci Masowa Mutacja – Talia Archonta. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz zabawę w świecie Tygla, to przyda Ci się Masowa Mutacja – Talia Deluxe, która zawiera jedną talię oraz zestaw żetonów dla jednego gracza. Natomiast Masowa Mutacja – Pakiet Startowy zawiera wszystko co niezbędne dla dwóch graczy: dwie talie, dwie papierowe maty do gry oraz zestaw żetonów dla Ciebie i Twojego rywala. Nieważne, czy jesteś z KeyForge od samego początku, czy też gra przykuła Twoją uwagę dopiero teraz – każdy może cieszyć się nowymi atrakcjami zapewnianymi przez Masową Mutację.


Mroczne mutacje

Mutacje wywołane przez mroczny Æmber z otwartej krypty sieją zamęt w świecie Tygla. Nie są one z natury ani dobre, ani złe, choć oczywiście Sanctum mają na ten temat własne zdanie. Każdy z domów podchodzi do tej kwestii na swój sposób. Jednak bez względu na to, czy mutacje wywołują odrazę, czy spotykają się z akceptacją, jedna rzecz jest nie do podważenia – zmiany wywołane u stworzeń są zdecydowanie dziwne.

Na przykład Zła Grosia, stworzenie, które gracze znają bardzo dobrze już od Zewu Archontów, w Masowej Mutacji pokazuje zupełnie nowe oblicze jako Rad Grosia (Masowa Mutacja, 255). Rad Grosia nie wraca na rękę gracza, gdy zostaje zniszczona, lecz zostaje wtasowana do talii. Ponadto, zagranie Rad Grosi pozwala nam ukraść przeciwnikowi jeden Æmber. W swojej talii możesz znaleźć również Zbieraczkę (Masowa Mutacja, 14), zmutowaną wersję znanej Ci Kolekcjonerki. Zbieraczka przejmuje Æmber znacznie wolniej niż swój oryginał, ale jej potencjał jest znacznie większy.

Aktywując umiejętność Akcja, Zbieraczka może przenieść cały przejęty Æmber do puli ogólnej. Inne stworzenia mogą występować w jeszcze większej liczbie wersji, jako że mutacje zbliżają do siebie domy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Na przykład, w domu Logos możesz napotkać Dinobota (Masowa Mutacja, 119), który łączy ze sobą style gry Logos oraz Rzymozaurów, lecz istnieje również Zwierzobot (Masowa Mutacja, 120), a także Umbrabot (Masowa Mutacja, 123) oraz inne wariacje tego samego typu stworzenia w każdym z domów.

Wiele mutacji powstało w Tyglu, lecz dzięki wprowadzeniu nowego słowa kluczowego wzmocnienie niektóre mogą wystąpić wyłącznie w Twojej talii. W przeciwieństwie do większości słów kluczowych, które aktywują się dopiero podczas rozgrywki, wzmocnienie działa już w momencie generowania talii przez algorytm. Zasada działania jest prosta, wzmocnienie dodaje symbole premii do losowych kart w Twojej talii. Do tej pory jedynym symbolem premii był dodatkowy Æmber, który pozwala graczowi otrzymać Æmber, gdy zagrana zostanie karta z tym symbolem. Jednak Masowa Mutacja wprowadza wraz ze słowem kluczowym wzmocnienie aż 3 dodatkowe symbole premii! Symbol Przejęcia pozwala przyjaznemu stworzeniu przejąć 1 Æmber, symbol Obrażenia pozwala zadać wrogiemu stworzeniu 1 obrażenie, natomiast symbol Dobierania pozwala dobrać 1 kartę.

Na przykład siły Gwiezdnego Sojuszu mogą liczyć na wsparcie Oficera zbrojowni Nel (Masowa Mutacja, 319), który dzięki słowu kluczowemu wzmocnienie umieszcza symbol premii Dobierania na innej losowej karcie w Twojej talii. W związku z tym, za każdym razem gdy zagrasz kartę z tym symbolem, będziesz mógł dobrać kartę! Twoje talie KeyForge od samego początku mogły się poszczycić unikatową kombinacją kart, ale wraz z nadejściem słowa kluczowego wzmocnienie, będziesz miał szansę odkryć w swoich taliach pojedyncze karty, których nie ma żaden inny gracz na świecie!


Wchodząc z hukiem

Dodanie kilku nowych symboli może wydawać się niewinną zmianą, jednak jak się okazuje, nie każda mutacja wywołana mrocznym Æmberem jest taka niewinna. W serii Masowa Mutacja możesz natknąć się po raz pierwszy na olbrzymie stworzenia – tytaniczne mutanty, których ogromu nie pomieści jedna karta!

Dwie połówki, jedno stworzenie i podwójne kłopoty dla Twojego przeciwnika!

Każde z olbrzymich stworzeń zajmuje aż 2 karty w talii, a zagranie takiego kolosa wymaga skompletowania obydwu jego części. Stawia to przed graczem dodatkowe wyzwanie, które jednak warte jest swojej ceny, o czym przekonasz się, zagrywając np. Deusillusa (Masowa Mutacja, 244). Ten olbrzymi stwór nie tylko ma 20 siły, lecz również przejmuje po zagraniu cały Æmber przeciwnika, zadając przy tym 5 obrażeń wrogiemu stworzeniu. Jakby tego było mało, za każdym razem, gdy walczy lub zbiera, Deusillus odrzuca 1 przejęty Æmber i przenosi go do puli ogólnej oraz zadaje po 2 obrażenia wszystkim wrogim stworzeniom.

A to tylko jedno z gigantycznych stworzeń, które przybędą wraz z Masowa Mutacją i od których zadrżą pola bitwy.


Oczyść plugawych

Dom Sanctum triumfalnie powraca w Masowej Mutacji, zajmując miejsce domu Brobnar, aby stawić czoła szalejącej fali mrocznych metamorfoz. Mimo że wojownicy Sanctum zostali podczas Zderzenia Światów odsunięci od centrum wydarzeń, to ich zapał nigdy nie przygasł, a oni sami wiele się w tym czasie nauczyli.

Nowe karty, takie jak Żarliwy Bohater (Masowa Mutacja, 126), wypowiadają wojnę wszystkim mutantom. Ten bohater nie tylko posiada słowo kluczowe prowokacja, ale jest też odporny na ataki stworzeń z cechą Mutant, a także ataki stworzeń o sile 5 lub większej. Jeżeli od bohaterskiej obrony wolisz jednak bardziej doraźne środki, możesz zagrać po prostu Gniew Gizelharta (Masowa Mutacja, 163), który zniszczy wszystkie stworzenia z cechą Mutant w grze. Jednak pomimo swojej żarliwości, nawet dom Sanctum nie jest odporny na działanie mutacji. Z nadejściem tak potężnych stworzeń jak Byczy Szaniec (Masowa Mutacja, 127) nawet Sanctum będzie musiało przemyśleć, gdzie dokładnie wyznaczyć granicę swoich przekonań.


Nadchodzi zmiana

Mroczny Æmber rozlewa się po całym Tyglu. Takich zmian jeszcze nie było, przygotuj się na mutacje, które wywrócą grę do góry nogami.

Zamów w przedsprzedaży opcję dla siebie! Czekają na Ciebie: Masowa Mutacja – Talia Archonta, Talia Deluxe i Pakiet startowy dla dwóch graczy. Do nabycia u Twojego lokalnego dostawcy lub w naszym sklepie.